بی عدالتی در اجرای رتبه بندی معلمان اعتراض رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را درآورد

در این خبر به توضیحاتی درباره بی عدالتی در اجرای رتبه بندی معلمان و معترض شدن رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پرداخته شده است. 

بی عدالتی در اجرای رتبه بندی معلمان اعتراض رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را درآورد
صفحه اقتصاد -

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مسئله یک بار برای همیشه باید حل و فصل شده و حقوق‌ها عادلانه شود؛ چراکه آنچه مورد اعتراض همگان بوده عدم وجود عدالت است نه افزایش حقوق ها.

حمیدرضا حاجی بابایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خطاب به سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: متاسفانه کشاورزان فقط ۶ درصد از حق خود در زمینه فروش گندم را دریافت کرده و این ظلم بزرگی به کشاورزان است. بانک ها نفس کشاورزان را قطع کرده اند چرا جلوی وام کشاورزان را گرفته اید؟ متاسفانه عملکرد در زمینه تبصره ۱۴  بودجه موجب شده شهرداری ها یک ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده دریافت نکنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اجرای نادرست رتبه بندی معلمان، عدم پرداخت رفاهی و ظلم به معلمان مهرآفرین مشهود است. چرا ساماندهی نیروی انسانی اجرایی نمی شود؟ مگر می شود فردی ۱۰ سال نیروی پیمانی بوده و رسمی نشود؟ مشکل این افراد چرا حل نمی شود؟

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان از طرف کمیسیون برنامه به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است. این مسئله یک بار برای همیشه باید حل و فصل شده و حقوق ها عادلانه شود. آنچه مورد اعتراض همگان بوده عدم وجود عدالت است نه افزایش حقوق. در سال ۱۴۰۳ باید به سمت عادلانه شدن حقوق ها حرکت کنیم. نظام هماهنگ پرداخت باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شده و اجرایی شود.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    این بی عدالتی ها در حق معلمان باعثش عد های هستند که در سازمانه برنامه بودجه و وزارت آموزش وپرورش واستخدامی وشورای دستمزد وحقوق که گوسفند در پوست گرگ در این سازمان‌ها پنهان شدند وسرموقع با ضربه زدن به معلمان. نظام وفرهنگ اموزش،وسواد هدف قرار می‌دهند سالهاست که با لابی گری دورهم جمع شده اند وکار خودشان می‌کنند وتا حالا هم موفق شده اند لازم برای برقراری عدالت در حق فرهنگيان .فرهنگ .وآموزش کشور این سازمان‌ها فورا پاکسازی شوند

  • ناشناس

    معلمان خیلی بی عدالتی ها وظلم هاست که سالهاست به خاطر سازمان برنامه بودجه وبی کفایتی وزیر وشورای دستمزد وحقوق دکلره به صورت عمدیرتحملدمیکنه کدامش بگیم یکیش فوق‌العاده ویژه است که نعلماندتحریم شدند از طرف همین نهادهای مذکور دیگه عدم مزایا وتسهیلات.یکماه مرخصی وپاداش مناطق محروم که از زمان بعد ازخاتمی محرومند ۲۰سالراست عدم حق مسکن حق سفر حقوق زیر خط فقر که گفتن نداره حتی یک فروشگاه درستدهم ندارند صندوق ذخیره که با پول معلمان در بیشتر هلدینگها انرژی وبا ها وغیره دارند پول پارو می‌کنند دریغ از یک وام کمدرصد بالای ۱۰۰ میلیون این پولها کی میخوره مشخصه معلمان که صاحب حقند نیستند رتبه بندی که اجرا نشده فقط یک فریب بزرگ وناحقی بزرگ است پس فوق العاده ویژه معلمان چی

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان