خبر فوری از تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌ های اجرایی | ایثارگران بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه خبر فوری از تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌ های اجرایی و ایثارگران پرداخته شده است.

خبر فوری از تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌ های اجرایی | ایثارگران بخوانند
صفحه اقتصاد -

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: در حال حاضر۴۵۰۰ نفر از شاغلان دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده و رایزنی اجرای این طرح در زیر مجموعه‌های وزارت نفت در استان که حدود ۸٠٠ نفر هستند، در حال انجام است.

جمال اسدی عصر امروز دوشنبه، ۱۶ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه از پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته ۱۶۷۰میلیارد ریال وام خود اشتغالی به ۱۰۸۰ نفر از افراد واجد شرایط پرداخت شده و امسال نیز ۱۰۰۰میلیارد ریال برای تعداد ۶۵٠ نفر از افراد واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایلام در زمینه جمعیت جامعه ایثارگری استان ایلام جزو استان‌های برتر کشور است، تصریح کرد: استان ایلام بیش از ۱۵ هزار و ۷٠٠ نفر جانباز، ۳۰۰۰ شهید و ۳۳۷ نفر آزاده هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یکی از خدمات مهم این نهاد را دیدار با جامعه هدف عنوان و تصریح کرد: تعداد ۱۲هزار دیدار با خانواده های ایثارگران در قالب طرح سپاس در سطح استان ایلام امسال انجام شده است.

اسدی گفت: در حال حاضر۴۵۰۰ نفر از شاغلان دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده و رایزنی اجرای این طرح در زیر مجموعه‌های وزارت نفت در استان که حدود ۸٠٠ نفر هستند، در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی گلزارهای شهدا در شهرستانهای مهران، دهلران و ایوان امسال انجام شده است، گفت: در سال اخیر ساماندهی گلزار ۳۵٠ شهید بخش صالح آباد شهرستان مهران، ساماندهی مزار مبارک ۹۲ شهید گلزار شهدای شهرستان دهلران و همچنین ساماندهی مزار ۳۷۳ شهید گرانقدر در شهرستان ایوان از جمله مهمترین اقدام های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام است.

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام گفت: امسال در قالب طرح خاطره‌نگاری تعداد ۸۵ هزار سند از خاطره‌های خانواده‌های ایثارگران ثبت، ضبط و جمع آوری شده است.

اسدی با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: اطلاع‌رسانی‌های به موقع در رابطه با اقدام‌های دولت در این برهه از زمان با توجه فرا رسیدن ۲۲بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری می‌تواند بار دیگر حضور چشمگیر مردم همیشه در صحنه را در این ۲ رویداد مهم رقم زده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان باشد.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان