خبر فوری از مبلغ جدید مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در بهمن

از بهمن ماه مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با واریز ۲۰ درصدی همراه است.

خبر فوری از مبلغ جدید مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در بهمن
صفحه اقتصاد -

از بهمن ماه مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با واریز ۲۰ درصدی همراه است. از روزهای گذشته واریز حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد. براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ ۷۶۴/۴۰۰تومان، مبلغ مستمری خانوارهای ۲نفره: ۱/۰۹۰/۰۰‌۰تومان، ۳نفره: ۱/۵۲۵/۰۰۰تومان، ۴نفره: ۱/۹۶۵/۶۰۰تومان، ۵نفره: ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    مسعولان شب خواب میبیند صبح بیدار شدند میان هزاران وعده الکی میدن مردمم فکر میکنه مددجویان تحت پوشش چقدر میدن اکثراً بدون خونه اجاره نشین هستند ‍ آیا معلولان بجز تجمع راه دیگه‌ای هم دارند!؟/ بحث گرسنگی و معیشت اسف‌بار این قشر را به حاشیه نکشید و سیاسی جلوه ندین...!

    چندین ساله که به طور آشکار از سوی تمامی مسئولان و دولت‌هایی که بر رأس کار آمده و رفته‌اند در حق این قشر بسیار ضعیف از جامعه ظلم و بی توجهی شده و خواهد شد! صدای آنها به گوش همه رسیده اما با این وجود دولتمردان حاضر به پیگیری و رسیدگی و بهبود معیشت و امکانات رفاهی برای معلولان نبوده و نیستند.

    معلولان نه توانایی اغتشاش و آشوب را دارند و نه از تجمعات قصدی غرضی دارند! آنها گرسگنی و شرمندگی در جامعه و شرمنده شدنشان در برابر خانواده‌ها و اطرافیانشان را فریاد میزنند بلکه مسئولان ببیند و به این قشر توجهی شود! اما نه گوش شنوایی هست و نه چشم بینایی برای دیدن.

    این همه رسانه و اهل قلم این همه تریبون آیا به طور جد و شرافتمندانه تا بحال حق و حقوق شایسته را برای این قشر پیگیری و مطالبه‌گری کرده‌اند یا به کمک این قشر آمده‌اند!؟

    راه رسیدن معلولان شدید و خیلی شدید به یک حقوق کارگری که سال دیگه شاید ۶ میلیون و خورده‌ای باشد فاقد شغل و درآمد چیست مسئولین عزیز شما بگوئید!؟ دیگر گوششان پر است از وعده وعید و بی حرمتی و تهدید و توپ و تشر!

    آیا این خواسته زیادی است که این قشر حداقل با این مبلغ یک گوشه از شکمشان را سیر کنند با توجه به اینکه سبد معیشت هر خانواده به ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان رسیده است!؟

    ما معلولان نه سیاسی نه ضد انقلاب نه ضد نظام و نه...... هستیم ما گرسنه‌ایم ما شرمنده‌ایم شرمنده خانواده‌هامون شرمنده اطرافیان و تمامی جامعه و حتی شرمنده خودمان...!!!

    آیا صدای ما را می‌شنوید!؟ آیا گرسنگی و شرمندگی را تجربه کرده‌اید تا بحال!؟

    برادران امنیتی و انتظامی بشنوید و درک کنید وضعیت زندگی جهنمی و معیشت اسف‌بار قشر معلولان را! شما صدای ما باشید کنار ما باشید! اگر حق ما را بدهند چرا باید تجمع کنیم!!!!؟

    آقای رئیسی کجایید شما که ما همان قشر محروم هستیم که به اسم آنها و برای حمایت از آنها به مقام ریاست جمهوری رسیدی!؟ کجایی؟ دقیقا کجایی!؟

    یک عده هم به عشق ریاست کردن و از دست ندادن صندلی و جایگاهشان سکوت اختیار کرده و با معلولان دشمنی می‌کنند...!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان