مدارس خراسان جنوبی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان جنوبی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان جنوبی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس خراسان جنوبی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس خراسان جنوبی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان جنوبی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان خراسان جنوبی در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید.

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان جنوبی به علت بارش ها، فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: اگرچه بارش‌های رگباری و سیل آسا را در همه مناطق استان داریم اما حجم بارش‌ها امروز در نیمه شرقی استان شامل شهرستان‌های خوسف و بیرجند، بخش شوسف، سرداران، مود، سربیشه، جنوب سرایان، غرب نهبندان و جنوب طبس است.

جواد نخعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ناپایداری‌های جوی و بارش‌های رگباری تا فردا در استان ادامه دارد و به دلیل نفوذ ناپذیری زمین و اشباع رطوبت خطر جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی وجود دارد.

وی عنوان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته از ۶۵ ایستگاه هواشناسی استان بارش‌های چهار تا ۲۰ میلیمتری را داشته‌ایم اما بیشترین مقدار بارش در حاجی آباد زیرکوه با ۵۷.۲ میلیمتر و آبیز با ۳۹ میلیمتر به ثبت رسیده‌ است.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در این مدت از ۶۵ ایستگاه هواشناسی استان بارندگی‌های ملایم تا متوسط گزارش شد که حجم بارش‌ها به صورت میانگین در این ایستگاه‌ها بین چهار تا ۲۰ میلیمتر بوده‌ است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی چهارم اردیبهشت ماه درباره تقویت توده هوای ناپایدار جوی در این استان به صورت وزش باد شدید و بارش رگباری هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

فعالیت این سامانه بارشی از دیروز در خراسان جنوبی شدت گرفت که سر ریز شدن بندهای خاکی، طغیان رودخانه های فصلی و جاری شدن سیلاب را در برخی مناطق از جمله شهرستان زیرکوه در پی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان