مدارس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت بارش ها، فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری استان ها، این پست بروزرسانی می شود. 

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟ 

تعطیلی مدارس کرمان فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان کرمان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس هرمزگان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان هرمزگان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اغلب استان‌های نیمه شرقی کشور خبر داد و اعلام کرد که سامانه بارشی جدید روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) از غرب کشور وارد خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۷ اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش رخ خواهد داد. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    آره معلم ها کم تعطیل میشن شما هم الکی اضافش کنید .اینا که آنقدر تعطیلی کی وقت میکنن به دانش آموزان درس بدن آهان ببخشین الان یادم افتاد درس دانش آموزان به گردن اولیا میباشد معلمان عزیز شما استراحت کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان