ضمن خدمت فرهنگیان موبایل| ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

ضمن خدمت فرهنگیان و سایت ال تی ام اس چیست؟

ضمن خدمت فرهنگیان موبایل| ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir
صفحه اقتصاد -

فرهنگیان برای مشاهده اطلاعات کاری و شغلی خود وارد سامانه ال تی ام اس میشوند فرهنگیان با ورود به این سامانه میتوانند از این سامانه استفاده های زیادی کنند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر این گزارش را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان

اطلاعیه مهم در خصوص تغییر آدرس سایت ltms.medu.ir به آدرس جدید https://ltms.cfu.ac.ir/

قابل توجه کلیه فرهنگیان محترم کشور و دانشجور معلمان، سایت ltms.medu.ir به آدرس جدید خود https://ltms.cfu.ac.ir/ تغییر پیدا کرده است و از این پس کلیه سوابق آموزشی همکاران در آدرس جدید قابل مشاهده می باشد.

لازم به ذکر است که کلیه دوره های آموزشی که در سایت ابر آروند تحت عنوان ضمن خدمت فرهنگیان شرکت می کنید در سایت جدید ثبت می شود

ضمن خدمت فرهنگیان چیست ؟

تحصیل در مدارس یکی از حقوق انسانی افراد بوده که هر فرد با بهره مندی از آن امکان کسب علم و سواد را خواهد داشت. کیفیت مناسب تحصیل در رشد علمی دانش آموز موثر بوده و معلمان در این باره نقش دارند. در راستای توسعه تخصص معلمان و سطح تدریس این افراد گام های متعددی برداشته شده که یکی از این موارد برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می باشد.

در پاسخ به سوال ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟ می توان گفت که آموزش ضمن خدمت فرهنگیان دوره های آموزشی بوده که در جهت توسعه دانش معلمان و مهارت آن ها در زمینه های مختلف برگزار می شود. افراد جهت شرکت در دوره های ضمن خدمت بایستی به سامانه ضمن خدمت جدید فرهنگیان ltms.medu.ir مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام نمایند. موضوعات آموزشی ارائه شده در دوره ضمن خدمت فرهنگیان شامل موضوعات مختلفی از جمله فناوری های آموزشی، آموزش مجازی، ارزشیابی الکترونیکی و برخی موارد دیگر می شود.

همان گونه که شرح داده شد، معلمان با مراجعه به سایت دوره ضمن خدمت فرهنگیان جدید ltms cfu ac ir با نام سایت دوره ال تی ام اس امکان شرکت در این دوره ها را داشته و در یک زمانی محدود این دوره ها را به اتمام خواهند رساند. شرکت در در دوره های ضمن خدمت مستلزم داشتن شرایطی از جمله دارا بودن حداقل سابقه ۵ ساله تدریس در آموزش و پرورش، تطابق رشته تحصیلی با عنوان درس مورد تدریس و دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته تخصصی می باشد.

شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اختیاری بوده و داوطلب با شرکت در برخی از این دوره ها به افزایش سطح شغلی خود کمک خواهد کرد. سایت ضمن خدمت فرهنگیان از بخش های متعددی از جمله ثبت نام ltms.medu.ir فراگیران، ثبت نام متقاضیان مدرس و غیره تشکیل شده و به صورتی اینترنتی در اختیار عموم قرار دارد. نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام کاربران مختلف در آن از جمله مواردی بوده که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

نحوه ثبت نام فراگیران در ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

سایت ضمن خدمت فرهنگیان یک سایت الکترونیک با نام سامانه جامع مدیریت یادیگری و آموزش فرهنگیان بوده که با نام سایت دوره ال تی ام اس نیز شناخته می شود. درقبل به نحوه ورود به این سایت و شیوه مشاهده دوره های ضمن خدمت پرداخته شد تا افراد در مراجعه به آن سامانه مشکلی نداشته باشند. علاوه بر معلمان افراد فراگیر نیز امکان شرکت در این دوره ها را داشته و بایستی به ثبت نام در سامانه ضمن خدمت جدید فرهنگیان ltms.medu.ir بپردازند.

نحوه ثبت نام ltms.medu.ir فراگیران در ضمن خدمت فرهنگیان جدید بدین صورت بوده که کاربر با ورود به صفحه اصلی سایت جامع آموزش فرهنگیان و طی امور به انجام این فرآیند می پردازد. برای انجام این کار داوطلب آدرس سایت ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir را در مرورگر اینترنتی خود وارد نموده تا به صفحه اصلی این سایت منتقل گردد. در ادامه مطابق کارد قرمز رنگ، در تصویر درج شده در زیر بر روی گزینه فراگیر کلیک نموده تا به صفحه بعد منتقل شود.

فراگیر در ادامه کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و همچنین رمز عبور مرتبط را به همراه کد امنیتی وارد نموده و سپس بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک می کند.

مخاطب در ادامه وارد پنل کاربری خود شده و در این پنل قابلیت مشاهده دوره های به اتمام رسانده و موارد دیگر را خواهد داشت. در منوی پنل گزینه ثبت نام در دوره ها را مطابق تصویر زیر انتخاب و بر روی آن کلیک می کند.فرد روند ثبت نام در دوره های ضمن خدمت سامانه ltms.medu.ir را طی نموده و امکان شرکت در این دوره ها را خواهد داشت. کاربر این قابلیت را داشته تا با استفاده از گوشی تلفن همراه یا سیستم رایانه به انجام این فرآیند بپردازد. ثبت نام ltms.medu.ir فراگیران در دوره های ضمن خدمت نیاز به اینترت داشته و فرد بایستی اتصال دستگاه مورد استفاده خود به اینترنت را بررسی نماید

در سال رتبه بندی به چه میزان ساعت ضمن خدمت نیاز است؟

پایه حرفه ای ۱۸۰ ساعت نیاز است

ارشد حرفه ای ۱۵۰ ساعت نیاز است

خبره حرفه ای ۱۲۰ ساعت نیاز است.

عالی حرفه ای ۱۰۰ ساعت نیاز است.

پایان هر سال کارگزینی ادارات، گزارش ضمن خدمت را از سایت ltms دریافت و در فیش حقوقی افراد اعمال می کند. در واقع هر یک ساعت ضمن خدمت، شامل نیم امتیاز است که در حق شاغل و در حکم کارگزینی محاسبه می گردد که افزایش حقوق را در پی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان