مدارس اصفهان فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس اصفهان فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس اصفهان فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ مدارس شهرهای استان اصفهان به علت صدای مهیب انفجار تعطیل است یا خیر؟

آیا مدارس اصفهان فردا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر، فردا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ همه مدارس شهرهای استان اصفهان باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا شنبه نیست.

عدم حضور دانش‌آموزان در این روز، غیبت غیرموجه تلقی شده و در کارنامه آنها ثبت خواهد شد.

در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های زرد شایعه‌ای مبنی بر اینکه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به علت انفجار و حمله تعطیل است منتشر می شود که این خبر از اساس کذب و دروغ است.

توصیه می شود برای کسب اطلاعات دقیق و به روز در مورد تعطیلات مدارس، به کانال مدرسه و یا منابع خبری موثق مراجعه کنید. 

در صورتی که دولت فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به هشدار زرد طی ورود سامانه ناپایداری‌های همرفتی از نفوذ و افزایش شدت و گستره بارش‌ها در استان همراه رگبار باران، رعدوبرق، وقوع صاعقه، وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد گردوخاک خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار بر روی استان و گذر متناوب امواج از عصر امروز تا اواسط هفته آینده است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی از امروز تا اواسط هفته آینده وضعیت جوی در استان کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد تا اندازه‌ای شدید گاهی شدید همراه است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: طی این مدت در ساعات عصر و شب بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه غربی پیش‌بینی می‌شود. از روز دوشنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی شدت و گستره بارش‌ها در سطح استان افزایش خواهد داشت.

وی با درباره هشدار زرد هواشناسی با ورود سامانه ناپایداری‌های همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از امروز تا پایان وقت شنبه یکم اردیبهشت در استان گفت: این سامانه با رگبار باران، رعدوبرق، وقوع صاعقه، وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد گردوخاک همراه است.

آقایی ادامه داد: طی این مدت مناطق جنوبی و غربی استان به ویژه بویین میاندشت، سمیرم، خوانسار، چادگان، فریدن (داران)، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر، گلپایگان، کبوترآباد، لنجان (زرین‌شهر)، مبارکه، مورچه خورت، شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد، نائین، اصفهان، نطنز، دهق تحت تأثیر این سامانه است.

وی بر مخاطرات احتمال آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، خسارت به سازه‌های موقت و صنایع کشاورزی و نهال و درختان آسیب‌پذیر، محصولات باغی و زراعی هشدار داده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: احتیاط در سفرهای برون شهری، نداشتن توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، خودداری از عبور و یا توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفظ صنعت کشاورزی، توصیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان