مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زاهدان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس زاهدان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زاهدان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان طیستان و بلوچستان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان به علت بارش ها، فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی سیستان و بلوچستان از شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه هواشناسی بارانسنجی جنوب استان خبر داد.

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با مهر، افزود: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک ۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان ۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان ۱۴۳، بانست ۱۷۵، بریس ۱۱۷ بارندگی تلا شامگاه چهارشنبه گزارش و ثبت شده است.

وی ادامه داد: گزارش این میزان بارش از این ۱۰ ایستگاه، از بدو تأسیس تاکنون بی سابقه بوده است.

ملاشاهی اظهار کرد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران در این مدت، مخابره و ثبت شده، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان ۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شده است.

وی بیان کرد: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از امروز پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

این مقام مسؤول توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت تأثیر، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کرده و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان