مدارس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -
والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت بارش ها، فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری استان ها، این پست بروزرسانی می شود. 
آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟ 

تعطیلی مدارس کرمان فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان کرمان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس هرمزگان شنبه ۱ اردیبهشت فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان هرمزگان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

 

تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در کشور طی امروز تا دوشنبه هفته آینده از احتمال سیلاب، تگرک و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز جمعه برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، غرب اصفهان، شمال فارس و چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

فردا شنبه در اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی شامل استان‌های همدان، مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، برخی نقاط اصفهان، شمال و شرق فارس، یزد، نیمه غربی کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و و وزش باد شدید روی می‌دهد. در ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در کرمان بارش شدت خواهد داشت.

یکشنبه علاوه بر ادامه این وضعیت در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات یزد، شمال شرق فارس و کرمان به‌تدریج در ساعات بعدازظهر با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود.

دوشنبه هفته آینده سامانه در کل نوار غربی، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز استان‌های اصفهان، یزد، شمال فارس و بوشهر و ارتفاعات کرمان فعال است.

سه‌شنبه از میزان ابرناکی و بارش در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین البرز و تهران کاسته شده و گستره ابرناکی و بارندگی در استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور همچنین در شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس است.

قابل ذکر است طی دو روز اخیر در مناطق کوهستانی رگبار تگرگ و در مناطقی از نوار شرقی کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست. روز دوشنبه هفته آینده شمال خلیج‌فارس و سه‌شنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم پیش‌بینی می شود.

توصیف سامانه: فعالیت سامانه بارشی

زمان شروع: جمعه 1403/01/31

زمان پایان: دوشنبه 1403/02/03

نوع مخاطره: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ

منطقه اثر:

جمعه 1403/01/31: اردبیل، زنجان، همدان، کردستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، غرب لرستان، جنوب ایلام، شرق کرمانشاه، ارتفاعات استانهای تهران، قزوین، البرز و مازندران، ارتفاعات غربی سمنان، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی.

شنبه 1403/02/01: کرمان، شمال هرمزگان، شمال و شرق فارس، جنوب یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و مازندران، ارتفاعات غربی سمنان، شرق زنجان، ارتفاعات استان‌های کردستان و کرمانشاه.

یکشنبه 1403/02/02: اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، شرق فارس، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات استانهای تهران، سمنان و مازندران.

دوشنبه 1403/02/03: اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قزوین، مرکزی، همدان، ایلام، لرستان، البرز، تهران، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، بوشهر، یزد، کرمان، سمنان، قم، گیلان، مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات فارس.

اثر مخاطره: احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی.

توصیه: احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان