مدارس کرمان فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمان فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمان چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس کرمان فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان کرمان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت بارش ها، فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری استان کرمان، این پست بروزرسانی می شود. 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نرماشیرگفت: تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

حمید طبسی نژاد، صبح سه شنبه گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و به دلیل شرایط جوی ناپایدار و احتمال وقوع بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان نرماشیر امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

پیش از این به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل در جنوب استان کرمان مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج طی امروز و فردا و شهرستان ریگان و گُنبکی برای امروز تعطیل اعلام شده بودند.

تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی تمامی مدارس شهرستان سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان