زمان پخش مراسم شب بیست و سوم شبکه های تلویزیون ماه رمضان ۱۴۰۳

با توجه به فرارسیدن ایام شبهای قدر و منتشر کردن جزئیات پخش برنامه های تلویزیون را در دو شب ابتدایی شبهای قدر، در اینجا جزئیات پخش مراسم تلویزیونی در شب بیست و سوم ماه رمضان را خواهیم خواند.

زمان پخش مراسم شب بیست و سوم شبکه های تلویزیون ماه رمضان 1403
صفحه اقتصاد -

در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند. طبق روال هر ساله و به مناسبت فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر، شبکه‌های سیما مراسم احیا در اماکن مقدس را در بیست و سوم (سه شنبه ۱۴ فروردین) نیز پوشش می‌دهند.

مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت 23

شبکه یک سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر را از حرم مطهر امام رضا (ع) و صحن پیامبر اعظم صلوات الله علیه پخش می‌کند. دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی با قرائت سیدمهدی میرداماد انجام خواهد شد.

سخنران و مراسم احیا را هم حجت الاسلام مسعود عالی انجام خواهد داد.

شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه (س) و دعای جوشن کبیر را با نوای سیدعلی حسینی نژاد پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام آیت الله میرباقری به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

شبکه سه سیما نیز قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌خوانی را با نوای عباس حیدرزاده، محمدرضا غلامزاده و نبوی را در شب بیست و سوم، از امامزاده محمد هلال بن علی علیه السلام آران و بیدگل روی آنتن می‌برد. همچنین مراسم احیا از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک را از مسجد مقدس جمکران با قرائت دعای جوشن کبیر و با نوای حجت‌الاسلام سیدبهاءالدین ضیایی پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام حجت‌الاسلام دکتر رفیعی پخش می‌شود.

شبکه پنج سیما از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان را به روی آنتن می‌فرستد.

حاج حسن شالبافان دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کند. سخنران و مراسم احیا هم توسط حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر انجام می‌شود.

مراسم شب قدر تلویزیون

شبکه قرآن و معارف سیما مراسم احیا را از مصلای امام خمینی رحمه الله علیه با نوای سعیدیان، پورزرگری و قربانعلی و مداحی حاج احمد واعظی پخش می‌کند. سخنران هم حجت الاسلام ماندگاری است.

شبکه آموزش شرح فرازهایی از دعای جوشن کبیر را در سومین شب قدر پخش می‌کند. مراسم احیای این شبکه تأمینی روی آنتن می‌رود.

شبکه افق هم مراسم احیا و قرائت دعای جوشن کبیر را توسط حاج محمود کریمی از امامزاده علی اکبر (ع) چیذر در سومین شب قدر پخش می‌کند.

شبکه جام جم مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا علیه السلام پخش می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان