آب‌وهوای تهران طی ۳ روز آینده چگونه خواهد بود؟

اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: وضعیت جوی استان برای سه روز آینده به تناوب آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره‌های نواحی، به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آب‌وهوای تهران طی ۳ روز آینده چگونه خواهد بود؟
صفحه اقتصاد -

به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان برای سه روز آینده به تناوب آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره‌های نواحی، به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به پایداری نسبی هوا در بعضی ساعات امکان انباشت آلاینده‌ها و در صورت عدم مهار منابع تولید آلاینده‌های جوی کاهش موقتی کیفیت هوا در نواحی شهری و پرتردد مورد انتظار است؛ از پنجشنبه بعدازظهر آسمان به تدریج ابری و از اواخر وقت تا بعداز هر جمعه در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات بارش برف و باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف و رخداد مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است در بازه بعدازظهر جمعه تا روز شنبه در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است و برای روز جمعه کاهش محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان