پیش بینی وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲

جزئیات وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

پیش بینی وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

سازمان هواشناسی به تازگی آخرین پیش بینی های وضعیت جوی کشور را اعلام کرده است. این پیش بینی ها نقشه ی دقیقی از تغییرات جوی در طول پنج روز آینده را ارائه می دهد که بر اساس آن، تحولات مختلفی در شرایط هوایی ایران قابل پیش بینی است.

پیش بینی بارندگی و تغییرات دمایی در سواحل دریای خزر

در ادامه مطلب «وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲» بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، امروز (پنجشنبه) در سواحل دریای خزر بارش های بارانی و کاهش نسبی دما پیش بینی شده است. این تغییرات هوایی در مناطق مختلف از ایران تاثیر خواهد گذاشت.

وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی و بارندگی در برخی استان ها

از اواخر روز جمعه تا طی روز جمعه، با گذر امواج تراز میانی جو، استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق فارس با بارندگی، رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی و کاهش نسبی دما مواجه خواهند شد.

تغییرات وزش باد در سراسر کشور

در ادامه مطلب «وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲» باید به این موضوع اشاره کرد که شنبه در جنوب شرق و شرق کشور، وزش باد شدید و یکشنبه در نوار شمالی کشور پیش بینی می شود. در سایر مناطق، شرایط جوی به آرامی ترین حالت خود خواهد بود.

بارش پراکنده در شمال غرب و غرب سواحل

در ادامه مطلب «وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲» باید به این موضوع اشاره کرد که دوشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، بارش پراکنده در شمال غرب و غرب سواحل کشور پیش بینی می شود. این تغییرات در هوا شرایط جوی مختلفی را به وجود خواهد آورد.

وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی و شرایط هوایی نواحی دریای خزر

امروز دریای خزر و طی ۲ روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین، جمعه سواحل دریای عمان نیز با شرایط موج زا مواجه خواهند شد.

هشدار کیفیت هوا در تهران و سایر مناطق

در ادامه مطلب «وضعیت هوای فردا جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲» باید به این موضوع اشاره کرد که مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به تبعات پایداری هوا در نواحی مرکزی و جنوبی استان هشدار داده و از شهروندان خواسته است که از تردد غیرضروری در این مناطق خودداری کنند. همچنین، افراد با اختلالات قلبی و تنفسی، کودکان، بانوان باردار و سالمندان توصیه شده است از تردد غیرضروری شهری خودداری کنند.

توصیه های بهداشتی در مواجهه با شرایط جوی نامساعد

در این شرایط جوی نامساعد، حامد یزدی مهر، از شهروندان خواسته است تا یکشنبه یکم بهمن از ورزش در فضای باز خودداری کنند. همچنین، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر مدیریت فعالیت واحد های صنعتی و تولیدی تاکید کرده و از مردم خواسته است با مدیریت مناسب از منابع آلودگی هوا جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان