همه چیز درباره رمزارز شیبا+ پیش‌بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد، توضیحاتی درباره همه چیز درباره رمزارز شیبا+ پیش‌بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۲ خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

همه چیز درباره رمزارز شیبا+ پیش‌بینی قیمت شیبا در سال 2022
در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره همه چیز درباره رمزارز شیبا+ پیش‌بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۲ خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ میلیونرهای جدیدی به دنیا معرفی کرد اما حالا سوال اینجاست که ایا حرکت موشکی این ارز در سال ۲۰۲۲ ادامه دارد؟

شیبا اینو یک میم‌کوین است که همه آن را به عنوان قاتل دوج‌کوین می‌شناسند و در سال ۲۰۲۱ عملکردی فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشت اما حالا از سقف تاریخی خود فاصله زیادی دارد و حتی برخی فکر می‌کنند ممکن است در سال ۲۰۲۲ قادر به رقابت با دیگر ارزهای بزرگ بازار نباشد.

تیم توسعه این ارز دیجیتال بلندپروازی زیادی برای بلندمدت‌ دارد و پروژه‌های زیادی را در دستور کار قرار داده است.

شیبا قصد دارد صرافی غیرمتمرکز تاسیس کند، به دنیای بازی‌های بلاکچین وارد شود، فناوری متاورس را در دستور کار قرار دهد و به صورت کلی با این پروژه‌های می‌خواهد نشان دهد دیگر یک میم‌کوین مبتنی بر هیجان نیست.

پیش‌بینی شیبا در سال ۲۰۲۲

در حال حاضر شیبا با ۱۱ میلیارد دلار ارزش بازار در جایگاه پانزدهم بازار رمزارزها قرار دارد.

شیبا یک حمایت در محدوده قیمتی ۰/۰۰۰۰۱۸ دلار دارد که اگر این محدوده از دست برود کار کمی برای این ارز دیجیتال سخت می‌شود و ریزش ادامه دارد.

اما اگر بازار با افزایش تقاضا در ارزهای بزرگ مانند بیت‌کوین همراه باشد پیش‌بینی می‌شود شیبا در سال ۲۰۲۲ تا سقف قیمتی قبلی خود یعنی ۰/۰۰۰۰۸۸ دلار رشد کند.

یک سناریو نزولی برای شیبا اینو این است که در صورت رنج بودن بازار در سال ۲۰۲۲ محتمل است. اگر زمستان رمزارزها فرا برسد معامله‌گران کوتاه‌مدت می‌توانند قیمت را تا ۰/۰۰۰۰۰۵۱ دلار کاهش دهند که نشان‌دهنده ریزش ۷۰ درصدی است.

براساس داده‌های تکنیکال قیمت تعادلی شیبا در سال ۲۰۲۲ محدوده ۰/۰۰۰۰۵۲ دلار است.

پیش‌بینی شیبا در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

کارشناسان عقیده دارند اگر روند صعودی بعدی بازار تا سال ۲۰۲۳ اغاز شود احتمال رشد شیبا در این سال تا محدوده ۰/۰۰۰۷ دلار وجود دارد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود شیبا در سال ۲۰۲۴ می‌تواند تا قیمت ۰/۰۰۸ دلار رشد داشته باشد.

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان