"تپسی" درخشان ظاهر شد

موفقیت شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در بورس

صفحه اقتصاد - شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۷ هزار و ۶۵ میلیاردتومانی، در گزارش اطلاعات و صورت‌های

موفقیت شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در بورس

صفحه اقتصاد - شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۷ هزار و ۶۵ میلیاردتومانی، در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب سود خالص بیش از ۸۷ میلیارد تومان شد.

مجموع درآمد‌های " تپسی " در فصل زمستان نسبت به فصل بهار ۱۰۶ درصد، نسبت به فصل تابستان ۳۹ درصد و نسبت به فصل پاییز ۳۴ درصد رشد داشته است. گفتنی است که ضریب نقدشوندگی این شرکت ۶۲ درصد است.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در این دوره ۱۲ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۹۶ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه ۱۱۸ درصد افزایش را تجربه کرد. حاشیه سود ناخالص در این دوره ۲۱ درصد و حاشیه سود خالص ۱۴ درصد است.
۲۳ درصد از سهام "تپسی" شناور و مالکیت ۷۳ درصد از "تپسی" در اختیار سهام‌داران عمده است که شرکت خورشید سان با ۱۷.۴۱ درصد، شخص حقیقی ۱۴ درصد و شرکت سرمایه‌گذاری راستین ارزش سپهر با ۱۲.۳۵ درصد سه سهام‌دار عمده‌ای هستند که بیشتر از ۱۰ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان