اختصاصی صفحه اقتصاد؛

گزارش تصویری نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی ششم خرداد ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد و تا 9 خرداد ماه ادامه دارد.

گزارش تصویری نمایشگاه ایران هلث 1402

صفحه اقتصاد - محمدعلی مجتهدی - بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی (ایران هلث) ششم خرداد ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد و تا 9 خرداد ماه ادامه دارد.

در این دوره از نمایشگاه، ۳۹۰ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی از کشورهای چین، روسیه، ترکیه، ایتالیا، آلمان، سوییس، دانمارک، کره جنوبی، هند، استرالیا، ژاپن پاکستان و تایوان حضور دارند.

نمایشگاه ایران هلث، عنوان دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه را در اختیار دارد که در آن ظرفیت های نامحدود تجهیزات پزشکی داخلی و خارجی ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد. در نمایشگاه امسال تجهیزات پزشکی، بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان حضور و مشارکت دارند که این موضوع موجب شد تا این نمایشگاه در تقویم حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی قرار بگیرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی (ایران هلث) تا ۹ خرداد ماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان