ماجرای انفجار تانکر سوخت در جاده قم چه بود؟ | تعداد جانباختگان و مصدومان 

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره ماجرای انفجار تانکر سوخت در جاده قم چه و تعداد جانباختگان و مصدومان پرداخته شده است.

ماجرای انفجار تانکر سوخت در جاده قم چه بود؟ | تعداد جانباختگان و مصدومان 

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره ماجرای انفجار تانکر سوخت در جاده قم چه و تعداد جانباختگان و مصدومان پرداخته شده است.
آخرین اخبار و جزئیات از حادثه انفجار مهیب انفجار تانکر سوخت در جاده قم گرمسار و تعداد مصدومان و جانباختگان این حادثه دردناک اعلام شد.
یک تانکر حامل سوخت در کیلومتر ۳۰ جاده قم گرمسار دچار آتش‌سوزی و انفجار شد. جزئیات حادثه انفجار و آتش‌سوزی تانکر حامل سوخت در جاده قم گرمسار اعلام شد. آخرین اخبار و جزئیات از حادثه انفجار مهیب انفجار تانکر سوخت در جاده قم گرمسار و تعداد مصدومان و جانباختگان این حادثه دردناک اعلام شد.

تعداد مصدومان این حادثه دردناک به ۲۱ نفر افزایش یافته و یک نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده است.

مصدومان حادثه تصادف زنجیره‌ای در محور قم گرمسار به ۲۱ نفر افزایش یافت و راننده خودروی کامیون نیز جان خود را از دست داد.

در حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروها در محور قم گرمسار که امروز «چهارشنبه، 10 خرداد ماه 1402» ساعت ۱۲:۳۲ تصادف رخ داد، به علت تصادف یک دستگاه تریلی با یک دستگاه کمپرسی، راننده کمپرسی در این حادثه جان خود را از دست داد.

۲۱ نفر از مصدومان این حادثه با اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم و یک دستگاه خودرو هلال احمر به بیمارستان‌های قم منتقل شدند.

با توجه به اینکه این حادثه فوق خارج از محدوده خدمات شهری قم بود، بلافاصله ۲ دستگاه خودروی اطفا حریق و یک دستگاه خودرو پشتیبان آبدهی به همراه ۱۰ نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

نیروهای آتش‌نشانی پس از رسیدن به صحنه حادثه مشغول امدادرسانی، رها‌سازی مصدومان و اطفای حریق دو دستگاه کامیون شدند.

انفجار تانکر حامل سوخت

علت این حادثه طوفان ناگهانی و ایجاد گردوخاک بوده که موجب کاهش دید مستقیم رانندگان شد و به همین دلیل بیش از ده‌ها خودرو با یکدیگر برخورد کردند و بسیاری از آنان خسارات جدی دیدند.

انفجار تانکر حامل سوخت

انفجار تانکر حامل سوخت

پس از این حادثه محور قم- گرمسار مسدود شد که با تلاش عوامل راهداری و جابجایی خودروهای آسیب دیده، این محور بازگشایی شد.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان