صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برند مارال چرم + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند مارال چرم از موفق ترین برندهای صنعت چرم ایران در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند مارال چرم + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند مارال چرم خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند ما رال چرم (Maral Leather) از موفق ترین برندهای صنعت چرم ایران شامل محصولاتی همچون انواع کیف و کفش، کمربند، پوشاک، اکسسوری و همچنین چرم شتر مرغ توسط دو برادر به نام های سید جلال و سید جواد حسینی خواه در سال 1374 شمسی و در کارگاهی واقع در پاساژ عزیزی در منطقه ی گوهردشت شهر کرج پایه گذاری شده است.

سید جلال حسینی خواه ۱۷ سال سن داشت که توسط پدر خود در یک کارگاه کوچک واقع در منطقه ی گوهردشت شهر کرج مشغول به کار شد! وی تنها در مدت سه ماه توانست در صنعت چرم به درجه استادی برسد…

سید جلال حسینی خواه پس از گذراندن دوره سربازی، مغازه ای را اجاره کرد و پس انداز یک ساله ی خود را به خرید ملزومات کار اختصاص داد و توانست به همراه برادر کوچک تر خود سید جواد حسینی خواه در سال ۱۳۷۵ شمسی اولین فروشگاه چرم مارال را با نام آشیانه چرم طبیعی مارال افتتاح کند!

شرکت مارال چرم پس از گذشت تقریبا ربع قرن تجربه در زمینه طراحی و تولید محصولات چرمی توانسته است نام خود را به عنوان یکی از برندهای برتر ایرانی طنین انداز نماید.جالب است بدانید یکی از شعارهای مارال‌ چرم لبخند ماندگار است که سعی کرده است با محصولات با کیفیت و متنوع، لبخند مشتری را ماندگار کند.

برند مارال چرم دارای بیش از ۵۲ شعبه زنجیره‌ ای در سراسر ایران و چندین شعبه بین المللی در کشورهایی همچون سوئیس، استرالیا، گرجستان، قزاقستان، ایتالیا، انگلستان، کانادا و همچنین ترکیه است. این برند بیش از 400 نفر از متخصصان و کارشناسان زبده ایرانی را به عنوان اشتغال مستقیم و بیش از 2000 نفر را نیز به عنوان مشاغل غیر مستقیم به کار گرفته است.

سید جلال حسینی خواه در مصاحبه ای مهم ترین علل موفقیت برند مارال چرم را اعتماد به نیروهای جوان ایرانی مشتمل بر استفاده از نیروهای متعهد و متخصص، آموزش صحیح به کارکنان، احترام به پرسنل، به روز بودن تکنولوژی، صداقت و درستی در کار و همچنین مشتری مداری بیان کرده است!

برند مارال چرم به سبب همت و پشتکار فوق العاده و تحسین برانگیر خود توانسته است در لیست یکی از سه برند اصلی چرم در ایران بدست یابد! از جمله افتخارات و موفقیت های این برند چرم می توان به کسب عنوان صادرکننده فعال صنفی استان البرز در سال ۱۳۹۳ شمسی (تقدیر شده توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز)، برگزیده همایش ملی تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان و کارآفرینان جوان صنعت کفش و چرم و صنایع وابسته از طرف اتحادیه صنف کفاشان تهران، دریافت تندیس نشان حامیان کیفیت استاندارد و همچنین انتخاب به عنوان یکی از برندهای برتر ایرانی در همایش تخصصی برندهای برتر در هتل المپیک با حضور اساتید داخلی و خارجی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان