صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برند شیرینی و شکلات آیدین + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند شیرینی و شکلات آیدین (متعلق به شرکت داداش برادر) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند شیرینی و شکلات آیدین + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند شیرینی و شکلات آیدین خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند آیدین متعلق به شرکت داداش برادر به عنوان یکی از شرکت‌ های فعال در صنعت شیرینی و شکلات، فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ شمسی و توسط غائب علی بیوک آغاز کرده است.

اما در بیان جزئیات آغاز به کار این برند بزرگ بایستی گفت در سال 1323 شمسی، دو برادر به نام های داداش صفری و غائب علی بیوک که در زمینه ساخت و تولید انواع شیرینی در کشور روسیه فعالیت داشتند، به ایران بازگشتند و در کارگاهی واقع در شهر تبریز شروع به فعالیت نمودند.

لازم به بیان است شرکت داداش برادر به ثبت رسیده تحت شماره ۳۵۷ در اداره ثبت شرکت‌ های تبریز، فعالیت خود را با تولید آبنبات و تافی کره‌ ای مخصوص به نام ریس (یا نوعی تافی شیری) به صورت دست ساز آغاز کرد! این برند شیرینی و شکلات با بهره‌ گیری از ماشین آلات و دستگاه‌ های اتوماتیک و همچنین نگرش اصولی به نیاز بازار و مشتریان خود، در هر برهه ای از رشد کسب و کار خود، تلاش ویژه ای در جهت افزایش تنوع و همچنین تولید محصولات باکیفیت تر نموده است!

در سال 1362 شمسی بود که علامت تجاری آیدین برای شرکت داداش برادر انتخاب و ثبت شد! از همان دوره نیز با نصب و راه اندازه خطوط تولیدی جدید، محصولاتی از قبیل بیسکویت، تافی مغزدار، آبنبات، ویفر، کارامل و آدامس به گروه محصولات شرکت داداش برادر اضافه شدند.

در حال حاضر از جمله محصولات برند آیدین به عنوان یکی از بزرگ ترین و پرآوازه ترین نام های صنعت شیرینی و شکلات در ایران می توان به تولید انواع شکلات، انواع پاستیل، انواع تافی، انواع آب نبات، انواع بیسکویت، انواع کیک و همچنین انواع کارامل اشاره کرد.

در سال ۱۳۸۸ شمسی، رسول بیوک پنجاه درصد سهام دیگر سهامداران شرکت داداش برادر را نیز خریداری نمود و صد درصد سهام شرکت متعلق به وی و خانواده ایشان گردید.

شکلات‌ های تولید شده توسط برند آیدین (در دو واحد صنعتی در زمینی با مساحت 135000 مترمربع و زیربنای 93500 مترمربع)، محبوبیت بسیاری در نزد مردم ایران دارا می باشد! این برند شیرینی و شکلات در حال حاضر ۶۸ نوع محصول تولید می‌ کند. لازم به بیان است تمام محصولات تولید شده توسط شرکت داداش برادر دارای استاندارد ملی ایران می باشند و تحت نظارت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با نشان حلال تولید می گردند.

شرکت داداش برادر با بکارگیری بیش از 3500 نفر پرسنل، علاوه بر دارا بودن خطوط تولید مواد غذایی، دارای خطوط تولیدی تزریق پلاستیک قالبی و وکیوم فرمینگ نیز می باشد! در توضیح این خطوط تولیدی بایستی گفت این بخش ها قادر می باشند تمامی نیاز شرکت را به بسته بندی های جعبه کریستال و همچنین وکیوم مورد استفاده در محصولات را فراهم نمایند…

شرکت داداش برادر فعالیت های جالب توجهی نیز در عرصه صادرات مواد غذایی تولید شده توسط خود دارد! نتیجه این اقدامات و تلاش ها چیزی نیست جز صادرات محصولات به کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس، آسیای شرقی و همچنین اروپا (35 درصد از کل فروش محصولات شرکت داداش صادر می شود).

از جمله افتخارات برند آیدین می توان به واحد نمونه در همایش ملی توسعه صادرات غیر نفتی کشور در سال 1395 شمسی، صادر کننده برگزیده استان آذربایجان شرقی در سال 1395 و 1396 و 1398 شمسی، کار آفرین برتر در سال 1397 شمسی، کسب عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد در سال 1396 شمسی، صادر کننده نمونه ملی در سال 1396 شمسی و… اشاره کرد.

در انتها لازم به بیان است در حال حاضر شرکت داداش برادر با مدیریت رسول بیوک به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و فرناز بیوک به عنوان رئیس هیئت مدیره و طناز بیوک به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره و پریناز بیوک به عنوان عضو هیئت مدیره (همگی از سهامداران شرکت داداش برادر) در حال فعالیت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان