صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

همه چیز درباره برند روغن لادن + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند روغن لادن به عنوان یکی از برندهای پرچمدار صنعت روغن در ایران در صفحه اقتصاد خواهیم داشت!

همه چیز درباره برند روغن لادن + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند روغن لادن به عنوان یکی از برندهای پرچمدار صنعت روغن در ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شرکت صنعتی بهشهر به عنوان یک شرکت ایرانی سهامی عام و فعال در حوزه تولید روغن های گیاهی خوراکی توسط خاندان لاجوردی پایه گذاری شده است. برندهای لادن و بهار متعلق به شرکت صنعتی بهشهر در سال ۱۳۹۲ شمسی و در جریان دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان دو برند از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شدند!

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 شمسی و در جریان مصادره اموال و دارایی‌ های پس از آن، شرکت صنعتی بهشهر به همراه دیگر کارخانه‌ ها و شرکت‌ های خاندان لاجوردی مصادره شد! در این بین، اکبر لاجوردی پس از تلاش های چند ماهه ی ناموفق برای بازپس گیری اموال، کارخانه‌ ها و شرکت‌ های خود، ایران را ترک کرد! بد نیست بدانید در حال حاضر، سهام عمده شرکت صنعتی بهشهر متعلق به هولدینگ بین‌ المللی صافولا می باشد.

شرکت صنعتی بهشهر در حال حاضر با ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن روغن نباتی، تا چیزی در حدود ۴۵ درصد از نیاز ایران را تامین می نماید.

اما محصولات شرکت صنعتی بهشهر متشکل از انواع روغن‌ های نیمه جامد، انواع روغن‌ های مایع، انواع روغن‌ های مخصوص سرخ‌ کردنی و همچنین انواع روغن‌ های شیرینی‌ پزی یا شورتنینگ با نام‌ های تجاری لادن، بهار و نسترن تولید می باشد.

ویژگی منحصر به فرد برند لادن این است که روغن هایی ایده آل به صورت ترکیبی متعادل از طعم و سلامتی را در اختیار مصرف‌ کنندگان خود قرار می دهد.

لازم به بیان است برند روغن لادن در هفتمین جشنواره ملی برند محبوب، موفق شد با حمایت گسترده مصرف‌ کنندگان خود در طی یک نظرسنجی، تندیس زرین را در گروه روغن‌ های غذایی و خوراکی به خود اختصاص دهد! در این نظرسنجی گسترده ی ملی که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی تا ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در ۴۸ گروه کالا و خدمات و با حضور بیش از ۸۰۰ برند برگزار شد، ۳.۰۴۴.۲۸۹ رای مردمی جمع آوری شد! ۳.۰۴۴.۲۸۹ رایی که مبنای انتخاب برندهای محبوب ایرانی قرار گرفت…

جالب است بدانید یکی از مشخصه های ارزشمند برند روغن‌ لادن در این است که طعم اصلی غذا را تغییر نمی دهد! این مشخصه، حاصل تخصص و فناوری بسیار نوین استفاده شده در فرآیند تصفیه روغن و علاوه بر این، وجود انواع ویتامین‌ ها و امگاهای مغذی می باشد که به ارتقای سلامت مصرف کنندگان کمک شایانی نموده است.

برند لادن اکنون 30 درصد سهم بازار روغن ایران را در دست دارد! توجه داشته باشید روغن لادن موجود در بازار، بدون کلسترول و ترانس است و به هیچ عنوان به سیستم قلبی و عروقی بدن آسیب نمی رساند… این روغن سرشار از ویتامین های A و E و D می باشد و طعم و مزه کره مانند خاصی به غذا می بخشد…

همچنین از دیگر موفقیت ها و افتخارات برند روغن لادن می توان به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9002 در سال 1375 شمسی، دریافت گواهینامه بین‌المللی کیفیت محصولات از شرکت SGS سوییس در سال 1381 شمسی، دریافت مدیریت زیست محیطی ISO 14001 (این استاندارد جهانی با خرابکاری محیطی سازمان‌ ها مقابله می کند) در سال 1382 شمسی، دریافت گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 در سال 1382 شمسی و همچنین انتخاب به عنوان واحد نمونه تولید و صادرات از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران (ISIRI) در ایران اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • فاطمه اجلی

    سلام من یک ماه پیش روغن جامد ۵کیلویی لادن خریدم ازشون ومتاسفانه توش سر مارمولک بود که همون موقع تماس گرفتیم اومدن روغن رو ازمون تحویل گرفتن بردن ما بهشون اعتماد کردیم حالا بعد از یک ماه پیگیری روزانه میگن پلاستیک بوده و نمونه رو به ما نمیدن

  • فاطمه اجلی

    مسئولینشون بسیار نالایق هستن و اصلا پاسخگو نیستن ما بخاطر اون روغن چند روز حالمون بد بود و آزمایش دادیم وتنها کاری که میکنن اینه که یه روغن جایگزین بما بدن متاسفم براشون

  • ناشناس

    هر جا سخن از هولدینگ های دولتی است ، فساد و ناکارامدی و بی کیفیتی و ... بیداد می کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان