صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

چه کسانی بیشترین بیت کوین جهان را در اختیار خود دارند؟

توضیحاتی درباره آن دسته از افراد که بیشترین رمزارز بیت کوین جهان را در اختیار خود دارند، در صفحه اقتصاد منتشر شد!

چه کسانی بیشترین بیت کوین جهان را در اختیار خود دارند؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره آن دسته از افراد خواهیم داشت که بیشترین بیت کوین جهان را در اختیار خود دارند! با ما همراه باشید. رمزارز بیت کوین ( bitcoin ) به عنوان معروف‌ ترین ارز دیجیتال، به کاربر خود این اجازه را می دهد تا حد نسبتا زیادی در معاملات ناشناس باقی بماند…

بیت کویین (نوعی پول الکترونیک) ارزی است که برای پرداخت هزینه کالا و خدمات همچون یورو و یا دلار ایالات متحده آمریکا طراحی شده است! اما این ارز دیجیتال تفاوت‌ های زیادی با ارزهای سنتی رایج دارد. توجه داشته باشید دلیل جذب افراد به سمت ارزهای دیجیتال، نبود واسطه ها و بانک ها با هزینه‌ های سنگین است! از آنجا که این رمزارزها کاملا آنلاین هستند، به همین دلیل نیز شناسه کیف پول فرد همان چیزی است که در معاملات مورداستفاده قرار می گیرد.

لازم به یادآوری این موضوع است که می‌ توان بیت کوین را با پول نقد، کارت های نقدی، اعتباری و.. خریداری کرد! اما بایستی در ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرد. توجه داشته باشید این حساب فقط مکانی برای ذخیره بیت کوین ها است؛ دقیقا همچون یک کیف پول کارت های اعتباری (بیت کوین را می‌ توان به عنوان یک ابزار سرمایه‌ گذاری در نظر گرفت)!

رمزارز بیت کوین بر خلاف دیگر پول‌ های امروزی که عرضه و توزیع آن‌ ها در اختیار دولت‌ ها و بانک ها است، در کنترل هیچ فرد، گروه و یا سازمان خاصی نیست! افرادی که وارد شبکه ی این ارز دیجیتال می‌ شوند، بایستی قوانین مربوط به شبکه را بپذیرند (این قوانین به صورت کدهای برنامه‌ نویسی‌ شده ای است که در دنیای اینترنت توسط تمامی افراد قابل مشاهده است).

اما در این بین شاید این سوال پیش آید که بیشترین بیت کوین در چنگ چه کسانی است؟

در پاسخ بایستی گفت افرادی که دارای بیشترین بیت کوین می باشند، در بازار ارزهای دیجیتال نهنگ نامیده می‌ شوند! این افراد عبارتند از:

میکره ژان ، موسس شرکت استخراج رمزارز بیتامین

برایان آرمسترانگ ، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کوین بیس

ژانگ پنگ ژائو ، فعال اقتصادی چینی-کانادایی و موسس صرافی بایننس

مایکل نووگراتس ، مدیرعامل گالاکسی دیجیتا (بانک تجاری متمرکز بر رمزارز)

باری سیلبرت ، بنیانگذار شرکت گری اسکیل (گروه ارز دیجیتال)

کریگ رایت ، دانشمند علوم رایانه و تاجر استرالیایی

و تیم درپر ، سرمایه گذار و کارآفرین الهام بخش

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان