صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز یونی سواپ متعلق به صرافی یونی سواپ + بررسی معایب و مزایا

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز یونی سواپ و معایب و مزایای این ارز دیجیتال (و آینده آن) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز یونی سواپ متعلق به صرافی یونی سواپ + بررسی معایب و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز یونی سواپ و معایب و مزایای این ارز دیجیتال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ارز دیجیتال یونی‌ سواپ (Uniswap) در سال ۲۰۱۸ میلادی و توسط هایدن آدامز طراحی و اجرا شد! البته بد نیست بدانید ویتالیک بوترین خالق اتریوم، زیرساخت‌ های لازم برای طراحی این ارز دیجیتال را فراهم کرد است (یونی سواپ بر بستر بلاکچین شبکه اتریوم اجرا می‌ شود)…

شاید این سوال پیش آید که یونی سواپ با نماد اختصاری UNI با عرضه ی خود چه هدفی را در پیش دارد؟ در پاسخ بایستی گفت یونی سواپ در تلاش است تا مالکیت کاربران و نحوه تعامل کاربران را تغییر دهد (بتوانند به صورت مستقیم معاملات خود را انجام دهند، بدون اینکه نیازی به واسطه داشته باشند)… این ارز در واقع یک پروتکل متن باز است که برای تبادل انواع توکن‌ های ERC-20 مورد استفاده قرار می‌ گیرد (توکن UNI یک توکن حاکمیتی است که به دارندگان خود حق رای برای تغییر در پروتکل‌ های Uniswap را می دهد).

لازم به بیان است دنیای ارزهای دیجیتال، دنیای جدیدی می باشند که با توجه به گستردگی روزافزون آن، ممکن است نیاز به تغییراتی داشته باشند تا بتوانند جوابگوی نیازهای متعدد کاربران خود باشند… یکی از اهداف رمزارز یونی سواپ ایجاد همین تغییرات است! تغییری که انجام ترید را برای کاربران ساده‌ تر و امن‌ تر نماید!

البته توجه داشته باشید ارز دیجیتال یونی سواپ متعلق به صرافی یونی سواپ به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین صرافی‌ های غیرمتمرکز (در صرافی‌ های غیرمتمرکز از قراردادهای هوشمند استفاده می‌ شود و پای هیچ واسطی در میان نیست) می باشد!

درباره آینده رمزارز یونی سواپ (در سال های ۲۰۲۱ میلادی تا ۲۰۲۵ میلادی) بایستی گفت گرچه توکن‌ های مبادلات غیرمتمرکز هنوز جوان هستند اما در حال حاضر توجه بسیاری از افراد و متخصصان را به خود جلب کرد اند… همین اتفاق نشان می‌ دهد که این رمزارز از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

شابد این سوال پیش آید که کدام صرافی‌ های از رمز ارز یونی سواپ پشتیبان می کنند؟

از جمله صرافی‌ های پشتیبان کننده از رمز ارز یونی سواپ می توان به صرافی بایننس (یکی از معتبرترین صرافی‌ های ارز دیجیتال در جهان)، صرافی هابی، صرافی کوین بیس، صرافی اوکی اکسچنج و همچنین صرافی بیتفایس (که توسط شرکت آی فینکس اداره می شود). در تریدهای یونی‌ سواپ، ۳/۰ درصد ارزش ترید به عنوان هزینه‌ تبادل دریافت می‌ شود (قسمتی از این درصد سود به مخزن نقدینگی و باقی آن به کاربرانی که نقدینگی فراهم کرده بودند، تعلق می‌ گیرد).

همچنین از جمله کیف پول‌ های ارز دیجیتال رایج و مورداطمینان برای نگهداری از ارز دیجیتال یونی‌ سواپ می توان به متامسک (بهترین انتخاب برای ذخیره سازی ارز دیجیتال Uniswap)، الت کانکت، کوین بیس والت (از کیف پول‌ های رسمی صرافی Coinbase)، فورماتیک و همچنین پوتریس والت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان