صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز لینی یر ارز دیجیتال آینده دار و پرغرور + بررسی معایب و مزایا

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز لینی یر (Linear) و معایب و مزایای این ارز دیجیتال در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز لینی یر ارز دیجیتال آینده دار و پرغرور + بررسی معایب و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز لینی یر و معایب و مزایای این ارز دیجیتال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. از جمله ارزهای دیجیتال بسیار موردتوجه که مدتی است در محافل گوناگون از آن سخن به میان می رود، می توان به رمزارز لینی یر با نماد اختصاصی (LINA) اشاره کرد.

ارز دیجیتال لینی یر که در ابتدا به‌ عنوان یک توکن ERC-20 شناخته می شد (استاندارد ERC-20 لیستی از قوانین است که روی یک توکن بایستی پیاده سازی شود تا بتواند روی اکوسیستم اتریوم فعالیت داشته باشد؛ یا به زبان ساده، استاندارد ERC-20 مجموعه‌ ای از قواعد و مقرراتی است که به شما کمک می‌ کند یک قرارداد هوشمند را به همراه توکن‌ های خود بر بستر اتریوم بسازید) و سپس در ژانویه 2021 میلادی به زنجیره هوشمند بایننس منتقل شد، یک مبادله دارایی مصنوعی بین زنجیره‌ ای با حاکمیت DAO می باشد!

به بیان ساده تر می توان گفت راه اندازی پروژه لینی یر این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا آن ها بتوانند با سرعت بالا و به صورت یکپارچه دارایی‌ های مصنوعی خود را مورد معامله قرار دهند. در حقیقت می توان گفت بلاکچین لینی یر فاینانس (Linear Finance) با راه‌ اندازی شبکه اصلی مبادله خود، مرحله نهایی عرضه محصولات خود را به اتمام رسانده است!

پلتفرم لینی یر با امکان استفاده بر روی زنجیره هوشمند بایننس (Binance) طراحی شده است. علاوه بر این این رمزارز با پروتکل Band و راه حل اوراکل به صورت یکپارچه ارائه شده است که این امکان را برای کاربران خود فراهم می نماید تا انواع دارایی‌ های دیجیتال خود را خرید، فروش و یا مدیریت نمایند…

شاید این سوال پیش آید که رمزارز لینی یر به عنوان یک پروتکل DeFi سازگار با زنجیره متقابل غیرحضوری با نقدینگی نامحدود چگونه کار می کند؟ در پاسخ بایستی گفت در شبکه لینی یر هر دارایی مصنوعی می‌ تواند توسط استوک های پایدار lUSD به عنوان وثیقه گرفته می شود… این وثیقه به عنوان پشتوانه مالی عمل می نماید و تضمین می‌ کند که حتی در شرایط ناپایدار و… این شبکه دچار ورشکستگی نمی‌ شود. توجه داشته باشید در این شبکه کاربران با مشارکت در مجموعه، ارز مخصوص شبکه یعنی LINA را به عنوان پاداش دریافت می‌ کنند!

در حال حاضر تنها امکان دریافت IUSD و سهام برای کاربران وجود دارد.

در انتها می توان گفت این ارز دیجیتال می تواند در آینده از ارزش زیادی برخوردار شود و نقاط لیکوئید و هزینه‌ های معاملات نقدینگی برای کاربران خود را در سیستم با یکدیگر ترکیب نماید…

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان