صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره توکن هواداری باشگاه اتلتیکو مادرید + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال ATM

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در توکن هواداری باشگاه اتلتیکو مادرید و تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال ATM در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره توکن هواداری باشگاه اتلتیکو مادرید + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال ATM

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در توکن هواداری باشگاه اتلتیکو مادرید و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال ATM خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دی ماه سال 1399 شمسی بود که باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید ( Atlético de Madrid )، توکن‌ های هواداری خود را با همکاری اپلیکیشن Socios ارائه کرد! توکن اتلتیکو مادرید با نماد اختصاری ATM یک توکن کاربردی است که شیوه های جدیدی را برای تعامل طرفداران با باشگاه مورد علاقه ی خود فراهم می سازد.

ارائه توکن های هواداری باشگاه‌ اسپانیایی اتلتیکو مادرید، دومین همکاری بایننس با پلتفرم چیلیز بوده است. چیلیز و Socios از بزرگ ترین ارائه‌ دهندگان توکن های هواداری هستند. اپلیکیشن Socios توسعه یافته بر پایه ی فناوری بلاکچین و رمزارز چیلیز (یا CHZ به عنوان یک ارز دیجیتال با استاندارد ERC20 در بلاکچین اتریوم) می باشد! هدف این اپلیکیشن تسهیل روابط میان باشگاه های ورزشی و طرفداران آن ها، ساماندهی هواداران و همچنین تعامل بیشتر آنها با تیم ورزشی موردعلاقه ی خود است.

فن توکن باشگاه ورزشی اتلتیکو مادرید یک دارایی دیجیتال می باشد که حق رای را به هواداران این تیم فوتبال اعطا می کند و با استفاده از این امکان، آن ها را قادر می ‌سازد تا در رای ‌گیری ‌هایی که به ‌وسیله نرم‌ افزار تلفن‌ همراه انجام می‌ گیرد، شرکت کنند! توکن ها همچنین به طرفداران امکان دسترسی به کالاها، پاداش ها و بازی ها را می دهد.

توکن هواداری باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید در زنجیره ی خود، 10,000,000 توکن دارد که از این تعداد 2,086,980.00 ATM در حال گردش می باشد. در حال حاضر فعال ترین صرافی ارز دیجیتال که در آن فن توکن اتلتیکو مادرید معامله می‌ شود، صرافی Hotbit با سهم ۳۹.۳۱ درصد از حجم معاملات روزانه است! اما توکن هواداری ATM که براساس استاندارد ERC20 و بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده است را می توان در کیف پول های رمزارزی همچون کیف پول کوینومی ، کیف پول متامسک ، کیف پول تراست والت ، کیف پول اتمیک و همچنین کیف پول سخت افزاری لجر نگهداری کرد.

در انتها درباره باشگاه اتلتیکو مادرید به عنوان یک باشگاه فوتبال حرفه‌ ای در شهر مادرید کشور اسپانیا بد نیست بدانید این باشگاه ورزشی پس از رئال مادرید و بارسلونا، سومین باشگاه موفق در فوتبال کشور اسپانیا است که یازده بار در لا لیگا و ده بار در کوپا دل ری قهرمان شده‌ است! و در سال ۱۹۹۶ میلادی نیز عنوان قهرمانی در هر دو جام را به دست آورده است. دو قهرمانی در سوپر جام فوتبال اسپانیا، یک قهرمانی در کوپا پرزیدنته اف‌ای‌اف و یک قهرمانی در کوپا اوا دیورته از دیگر افتخارات این باشگاه فوتبال در رقابت‌ های داخلی است.

اتلتیکو مادرید در رقابت‌ های اروپایی، جام برندگان جام اروپا را در فصل ۱۹۶۲ میلادی کسب کرد و در سال‌ های ۱۹۶۳ میلادی و ۱۹۸۶ میلادی نیز به عنوان نایب قهرمان شناخته شدند. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در سه فصل ۱۹۷۴ میلادی، ۲۰۱۴ میلادی و ۲۰۱۶ میلادی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در کسب عنوان قهرمانی ناکام بود! این تیم فوتبال در سال‌ های ۲۰۱۰ میلادی، ۲۰۱۲ میلادی و همچنین ۲۰۱۸ میلادی نیز لیگ اروپا را فتح کرد و در سال ۱۹۷۴ میلادی نیز قهرمان جام بین قاره‌ ای فوتبال شد! اتلتیکو مادرید در فصل ۱۴-۲۰۱۳ میلادی پس از تساوی یک بر یک مقابل بارسلونا پس از هجده سال در لا لیگا به قهرمانی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان