صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برنامه غیرمتمرکز DOGGY DAO منتشر شده بر روی صرافی شیبا سواپ

توضیحاتی درباره چیستی برنامه غیرمتمرکز DOGGY DAO که به تازگی بر روی صرافی شیبا سواپ آغاز به کار کرده است، در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برنامه غیرمتمرکز DOGGY DAO منتشر شده بر روی صرافی شیبا سواپ

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره چیستی برنامه غیرمتمرکز DOGGY DAO که به تازگی بر روی صرافی شیبا سواپ آغاز به کار کرده است، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی و براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده، مطلع شده ایم اولین برنامه غیرمتمرکز و خودمختار رمزارز شیبا اینو (Shiba Inu) در صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ (shibaswap) منتشر شده است!

اما درباره شیبا سواپ بد نیست بدانید این صرافی غیرمتمرکز و از اصلی‌ ترین سرویس های شیبا اینو در اواسط تیر ماه سال 1400 شمسی به طور رسمی راه اندازی شده است. درباره علت شکل گیری شیبا سواپ به عنوان پلتفرمی برای مبادله ارزهای دیجیتال شیبا اینو جالب است بدانید این اتفاق فقط و فقط برای مخالفت با دوج کوین و با ایده ی ایجاد یک اکوسیستم اقتصادی غیرمتمرکز بوده است!

هم اکنون سه کوین LEASH، SHIB ، BONE در شیبا سواپ وجود دارد (توکن Shib رمز ارز اصلی در صرافی شیبا سواپ است). لازم به بیان است صرافی شیبا سواپ به دلیل اجرای شیبا اینو بر روی شبکه بلاکچین اتریوم ، تنها از توکن‌ های روی شبکه اتریوم پشتیبانی می‌ کند!

اما اولین برنامه غیرمتمرکز و خودمختار رمزارز شیبا اینو ، Doggy DAO نام دارد! سازمانی مستقل برای اعضای جامعه ارز دیجیتال شیبا در صرافی شیبا سووپ. به بیان ساده تر توسعه‌ دهندگان شیبا اینو تصمیم دارند با راه‌ اندازی DOGGY DAO به کاربران خود کنترل بیشتری روی پروژه‌ ها و جفت ارزهای پلتفرم شیبا سواپ ارائه دهند…

درباره کارایی این برنامه غیرمتمرکز بایستی گفت از این پس اعضای انجمن شیبا می‌ توانند در مورد پروژه‌ های خاص و استخرهای نقدینگی با استفاده از توکن Tbone رای دهند! رای‌ گیری پنج روز معاملاتی به طول می انجامد و سپس نتیجه اعمال می‌ شود.

در انتها لازم به بیان است زمانی که DAO 1 تکمیل شود، نسخه جدیدتر با استفاده از بازخوردهای گردآوری شده با نام DAO 2 راه‌ اندازی خواهد شد! در این مرحله، جامعه این رمزارز می‌ توانند پیشنهادهای عمومی خود را برای بررسی توسط تیم Multisig و Breeds ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان