صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره ارز دیجیتال آنتولوژی + بررسی معایب و مزایا

توضیحاتی درباره ارز دیجیتال آنتولوژی و همچنین معایب و مزایای این رمزارز و پلتفرم بلاکچین آن در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره ارز دیجیتال آنتولوژی + بررسی معایب و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال آنتولوژی و همچنین معایب و مزایای این رمزارز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در حال حاضر چیزی بیش از ۴۰۰۰ رمزارز فعال در حال معامله در بازارهای جهانی می باشند! برخلاف نسل اولیه ارزهای دیجیتال که هدف آن ها از استفاده از بلاکچین تنها مرتفع کردن تسهیل روند نقل و انتقالات وجه بود، موارد استفاده‌ از فناوری بلاکچین روز به روز متنوع‌‌ تر می‌ شود. هدف نسل دوم ارزهای دیجیتال برطرف کردن مشکلاتی بود که در نسل اول گزارش شده بودند و حالا، نسل سوم ارزهای دیجیتال همچون آنتولوژی بر روی افزایش قابلیت همکاری بین بلاکچین و شبکه‌ های سنتی تمرکز دارند…

رمزارز آنتولوژی (Ontology ؛ از ترکیب دو کلمه Onto به معنای هستی و Logy به معنای شناسی و به معنای هستی‌ شناسی) یک بلاکچین با کارایی بالا می باشد که در شناسایی داده‌ های دیجیتال تخصص دارد! به بیان ساده تر آنتولوژی یک پلتفرم بلاکچینی است که برای هم سازی و تطبیق با دیگر بلاکچین‌ های خصوصی و عمومی ایجاد شده است تا شرکت‌ ها ‏بتوانند از نوآوری‌ های این پروژه نهایت استفاده ی ممکن را ببرند. ‏توجه داشته باشید این بلاکچین به شرکت‌ ها امکان ذخیره‌ سازی داده‌ ها را به صورت عمومی و خصوصی می‌ دهد!

بد نیست بدانید آنتولوژی در سال 2017 میلادی و توسط یک شرکت چینی به نام OnChain متشکل از اریک ژانگ (Erik Zhang) و دا هونگفی (Da HongFei) ساخته شد. جالب است بدانید بنیانگذاران آنتولوژی، بلاکچین نئو (NEO) را نیز که اکنون پروژه‌ ای چند میلیارد دلاری محسوب می‌ شود، نیز به وجود آورده اند (آنتولوژی و نئو هر دو از یک شرکت به وجود آمده اند)! نئو بر روی اقتصاد هوشمند متمرکز است و آنتولوژی بر روی حریم خصوصی داده‌ ها.

رمزارز آنتولوژی با نام اختصاری ONT به عنوان یک زیرساخت عمومی برای انواع مختلف پروژه‌ های بلاکچینی، از سازوکار VBFT (اجماع تحمل خطای بیزانس قابل تایید) استفاده می‌ کند! هدف این رمزارز این است که کسب وکارها بدون تغییر سیستم فعلی خود بتوانند فعالیت های خود را بر بستر بلاکچین آنتولوژی انجام دهند. شبکه آنتولوژی با نام Trust Network از چندین بلاکچین و سیستم ساخته شده ‌است تا بتواند از هر نوع کسب و کاری پشتیبانی نماید.

به بیان ساده تر بلاکچین آنتولوژی یک پروژه مولتی چین است که در تلاش است تمامی خدمات موردنیاز را در بستر خود پیاده سازی کند (آنتولوژی آمده است تا پلی باشد میان دنیای مجازی و دنیای واقعی)!

حداکثر موجودی رمزارز آنتولوژی برابر ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ONT است که در حال حاضر چیزی در حدود ۸۰ درصد از آنها در حال گردش هستند… شاید این سوال پیش آید که امنیت رمزارز آنتولوژی به چه صورت است؟ در پاسخ بایستی گفت شبکه آنتولوژی به صورت کاملا غیر متمرکز طراحی و پیاده سازی شده است و بنابراین در برابر هک شدن بسیار مقاوم است. همچنین تمامی تراکنش‌ های شبکه آنتولوژی به صورت کاملا غیرمتمرکز انجام می شود و هیچ فرد یا ارگانی امکان نظارت بر روی آن ها را ندارد.

توجه داشته باشید امکان خرید و فروش رمزارز آنتولوژی در بزرگ ترین صرافی‌ های رمزارز دنیا همچون بایننس فراهم شده است (به استثنای صرافی Coinbase). همچنین از معروف ترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال که رمزارز آنتولوژی را پشتیبانی می کنند می توان به کیف پول Infinito ، کیف پول OWallet، کیف پول ONTO ، کیف پول O3 و همچنین کیف پول BitKeep اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان