امضای تفاهم نامه همکاری بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران و عمان

صفحه اقتصاد - در جریان سفر رسمی «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان به جمهوری اسلامی ایران و در حضور آیت الله رییسی، رییس جمهور ایران، تفاهم نامه همکاری بین

امضای تفاهم نامه همکاری بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران و عمان

صفحه اقتصاد - در جریان سفر رسمی «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان به جمهوری اسلامی ایران و در حضور آیت الله رییسی، رییس جمهور ایران، تفاهم نامه همکاری بین مناطق آزاد ویژه اقتصادی ایران و عمان، توسط حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی ایران و قیس بن محمد الیوسف، وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری عمان امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مقامات دو کشور در این سفر ۴ سند در حوزه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، همکاری در مناطق آزاد و همکاری در حوزه انرژی به امضا رساندند.
وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و دبیرکل شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از طرف ایران و وزرای انرژی، اقتصاد و تجارت عمان اسناد همکاری‌های مشترک دو کشور را امضا کردند.
با توجه به اینکه روابط تجاری دو کشور از رقم‌های فعلی می‌تواند بسیار بیشتر باشد، امضای تفاهم‌نامه همکاری با عمان توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری را برای مناطق آزاد به دنبال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان