وضعیت بورس امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ | بورس امروز شنبه ریزش کرد؟

صفحه اقتصاد– در این خبر توضیحاتی درباره وضعیت بورس امروز شنبه 23 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بورس امروز شنبه ریزش کرد؟ پرداخته شده است.

وضعیت بورس امروز شنبه 23 اردیبهشت ماه 1402 | بورس امروز شنبه ریزش کرد؟

صفحه اقتصاد- در این خبر توضیحاتی درباره وضعیت بورس امروز شنبه 23 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بورس امروز شنبه ریزش کرد؟ پرداخته شده است.

بازار سهام، اولین روز کاری هفته را همانند هفته ی گذشته با فشار عرضه آغاز به کار کرد به صورتی که تابلوی اکثر سهام قرمز بودند و تعداد بالای صف ها فروش در معاملات امروز خودنمایی می کرد.

بازار سهام اولین روز کاری هفته را همانند هفته ی گذشته، با فشار عرضه آغاز به کار کرد و هر چه در اواخر بازار شاهد جمع آوری برخی از صف های فروش در سهام بزرگ بازار بودیم، اما در نهایت با تابلویی قرمز به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 63 هزار واحدی به 2 میلیون و 214 هزار واحد رسید و شاهد افزایش چشم گیر سهام مثبت و همچنین برچیده شدن صف های فروش بودیم. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ریزشی 30 هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 734هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد فولاد ، فملی و میدکو بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد وسپهر، آریا و خاور بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ 23 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 13 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی ها در روز جاری حدود 3 هزار , 750میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

در بازار امروز 44 نماد در محدوده ی مثبت و 354 نماد در محدوده ی منفی و در بازار فرابورس 86 نماد در محدوده ی مثبت و 241 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان