صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه گلپخش + تاریخ عرضه اولیه و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت گلپخش اول با نماد گلپخش و همچنین مبلغ موردنیاز برای شرکت در این عرضه اولیه در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه گلپخش + تاریخ عرضه اولیه و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت گلپخش اول با نماد گلپخش و همچنین مبلغ موردنیاز برای شرکت در این عرضه اولیه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شرکت گلپخش اول (سهامی عام) به عنوان يکی از بزرگ ترين شرکت‌ های عضو گروه صنعتی گلرنگ و شرکت فعال در حوزه ی بازاریابی، فروش، توزیع و همچنین پخش محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی و با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومان در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا برای عرضه اولیه ی ۲۵ درصد از سهام خود آماده شود.

اما در بیان جزئیات بایستی گفت با توجه به موافقت هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار در جلسه مورخ بیست و دوم اردیبهشت ماه سال 1400 شمسی با پذیرش سهام شرکت گلپخش اول (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین شده در مصوبه هیئت پذیرش از سوی آن شرکت، از تاریخ بیستم بهمن ماه سال 1400 شمسی شرکت گلپخش اول به عنوان ششصدمین شرکت پذیرفته شده در ﺑﺨﺶ خرده فروشی، به­ استثنای وسایل نقلیه موتوری، گروه و طبقه خرده فروشی مواد غذایی در فروشگاه ­‌های تخصصی با کد ۴۷۲۱ و نماد گلپخش در فهرست نرخ‌ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد تا در صف عرضه اولیه ی ۲۵ درصد از سهام خود بابت عرضه اولیه، انتقال به کد بازارگردان و عرضه پس از روز عرضه اولیه بایستد.

لازم به بیان است سرمایه اولیه ی شرکت گلپخش اول (سهامی عام) در ابتدا ۱۰ میلیون تومان بوده است، که حالا و طی چند مرحله افزایش سرمایه به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است (تاسیس در مهر ماه سال ۱۳۷۹ شمسی)!

درباره شرکت گلپخش اول بد نیست بدانید این شرکت در سال ۱۳۷۹ شمسی با موضوع بازاريابی، فروش، توزيع و پخش محصولات غذايی، آرايشی و بهداشتی در داخل و خارج از ايران و همچنين خريد، واردات و انجام هرگونه فعاليت حقوقی، مالی، اداری و بازرگانی با شماره ثبت ۱۶۷۱۲۴ تاسيس گرديده است. در هجدهم مهر ماه سال ۱۳۷۹ شمسی، گلپخش اول با توزيع محصولات شوينده با نام تجاری AVE رسما شروع به فعاليت نمود…

گستره فعاليت اين شرکت ابتدا شهر تهران و حومه بود و سپس با توسعه بخش فروش شهرستان ‏ها، به تدريج کل ایران را تحت پوشش خود قرار داد. شرکت گلپخش اول با استفاده از متخصصان و امکانات مناسبی که در زمينه ی فروش، بازاريابی و توزيع کالاهای بين‌ المللی دارد، به يکی ‌از بزرگ ترين و گسترده‌ ترين شرکت‌ های پخش محصولات FMCG در منطقه تبديل شده است.

از جمله موفقیت ها و افتخارات شرکت گلپخش اول می توان به دريافت تنديس زرين برند محبوب در گروه مواد شوينده و پاک كننده فردی توسط برند اوه، دريافت تنديس زرین برند محبوب در گروه مواد شوينده لباس توسط برند سافتلن در سال ۱۳۹۳ شمسی، دریافت لوح تقدیر از جایزه جهانی مدیریت دانش MAKE در سال ۱۳۹۲ شمسی، دریافت لوح تقدیر از جایزه جهانی مدیریت دانش MAKE در سال ۱۳۹۳ شمسی برای دومین بار، دريافت تنديس سيمين برند محبوب در گروه مواد شوينده و پاک كننده خانگی توسط برند سافتلن، دریافت گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ، برنده نشان استاندارد بین المللی (QC-Services) کیفیت و اعتبار و نیز برگزیده نشان زرین اعتماد مشتریان در سال ۱۳۹۳ شمسی، دریافت تندیس زرین همایش زنجیره ی موفقیت سازمان در سال 1393 شمسی، دریافت تندیس زرین دومین جشنواره سراسری روابط عمومی های برتر بخش خصوصی و تعاونی شرکت در سال 1393 شمسی، دریافت تندیس انجمن شرکت های صنعت پخش ایران در سال 1393 شمسی اشاره کرد.

همچنین شرکت گلپخش اول در سال 1400 شمسی و بیست و چهارمین دوره رتبه‌ بندی صد شرکت برتر ایران که در مرکز همایش‌ های بین‌ المللی صداوسیما برگزار شد، در ارزیابی شرکت های برتر IMI100 سال 1400 شمسی موفق به کسب رتبه نخست ارزش افزوده در صنعت توزیع و پخش، رتبه نخست در شرکت پخش غیر دارویی و رتبه دوم در بین تمامی شرکت های پخش دولتی و پخش خصوصی گردید. لازم به بیان است رتبه بندی 500 شرکت برتر ایران هر ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران و با هدف تولید اطلاعات در مورد بنگاهای اقتصادی ایران و شفاف سازی فضای کسب و کار، رتبه بندی شرکت ها از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی و گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی انجام می شود.

اما در توضیح سهامداران شرکت گلپخش اول (سهامی عام) بایستی گفت گروه صنعتی گلرنگ با ۵۵ درصد سهام، گروه مهد سرمایه گذاری خاورمیانه با ۱۲ درصد، گروه سرمایه گذاری کوروش با ۸ درصد و همچنین شرکت گسترش گلپخش اول با ۲۵ درصد سهامدار این شرکت می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان