صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه رازی + تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره عرضه اولیه شرکت پخش رازی با نماد درازی1 و تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز خواهیم پرداخت.

همه چیز درباره عرضه اولیه رازی + تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره عرضه اولیه شرکت پخش رازی با نماد درازی1 و تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
روز سه شنبه مورخ ۱۵ شهریور هم ۶۰ میلیون سهم معادل ۶ درصد از کل شرکت پخش رازی با نماد «درازی۱» به روش ثبت سفارش عرضه خواهد شد. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی برابر با ۳میلیون سهم با قیمت مبنای یک هزار ۶۶۸ تومان خواهد بود. دامنه قیمت در ثبت سفارش از ۱۴٬۳۴۵ ریال تا ۱۹٬۰۱۵ ریال خواهد بود.

شرکت پخش رازی

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و نقل با امکان پوشش دهی به داروهای حساس به دما و 100.000 متر مربع فضای سردخانه و انبارهای سرپوشیده، سیستم های جامع توزیع و فروش دارو در سطح کشور فعالیت می نماید.

شرکت پخش رازی

شرکت فوریتهای دارویی پخش رازی
شرکت فوریتهای دارویی پخش رازی (سهامی خاص) در سال 1386 تاسیس و تحت شماره 318064
در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.
زمینه فعالیت:
واردات داروهای تک نسخه ایی ،خاص و فوریتی.
ماموریت:
ماموریت این شرکت تامین دارو و رفع کمبودهای دارویی کشور با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به جهت جلوگیری از هدر رفتن ارز در راستای سیاستهای وزارت بهداشت و کنترل قیمت دارو در سطح کشور.
نحوه عملکرد:
سفارش و درخواست دارو بر اساس نیاز سازمان غذا و دارو و عمدتاً از کشورهای اروپای غربی تامین می شود.پس از انجام مراحل واردات، توزیع و فروش آن بر عهده شرکت پخش گروه یعنی رازی بوده که با حضور گسترده خود در سراسر کشور امکان دسترسی بیماران در کلیه نقاط فراهم می شود.
قابل ذکر است،با توجه به اینکه شرکت فوریتهای دارویی پخش رازی جزو شرکت های مورد وثوق سازمان غذا ودارو می باشد در زمینه بر طرف کردن نیازهای دارویی کشور نقش عمده ایی را بر عهده دارد.

در حال حاضر این شرکت با 15 شرکت عمده فروشی خارجی در اروپا ، آسیا و آمریکا همکاری می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان