فال روزانه فردا پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

در این پست از صفحه اقتصاد فال روزانه امروز و طالع بینی فردا پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ از نظرتان می گذرد.

فال روزانه فردا پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. 

Monisha Pasupathi، روانشناس دانشگاه یوتا، می گوید: انسان ها دائماً به دنبال روایت هایی هستند که به کمک آن بتوانند گذشته، حال و آینده خود را از طریق اهداف و انتظارات خود به هم پیوند دهند و این همان جایی است که طالع بینی وارد می شود.

فال روزانه فردا متولدین فروردین ماه

این روزها آنقدر غرق افکارتان هستید که به اطراف تان بی توجه اید و حرف های دیگران را نمی شنوید، اگر چه جسم تان پیش آنها است. اما نگران نباشید زیرا این وضعیت موقتی است و به زودی فکرتان آزاد می شود. از بابت دیگران نیز مطمئن باشید، آنها هیچ گاه شما را بی ادب خطاب نخواهند کرد. برای رهایی از این وضعیت یک کار خلاقانه انجام دهید و انرژی خود را تخلیه کنید. در مورد موضع مهمی با شریک زندگی تان گفتگو خواهید کرد، کافی است آنچه در قلبتان است را صادقانه بیان کنید، مطمئنا زندگی بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. پیش از اینکه به دیگران اهمیت بدهید به خودتان فکر کنید و خواسته‌هایتان را بهتر بشناسید. اگر می توانید به پیاده‌روی بروید و به پادکست گوش کنید تا ذهنتان را از آشفتگی خارج کند و به آن نظم بدهد. در کارهایتان اعتدال داشته باشید، زیاده روی باعث پشیمانی‌تان می شود.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

 

 فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت ماه

اگر چه هنوز در مورد برخی از مشکلات زندگی تان نگران هستید اما روابط عاطفی تان امروز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت و شما آرامش لازم را به دست خواهید آورد. اگر کمی بیشتر به اوضاع مالی خود توجه کنید، باقی مشکلاتی که دارید نیز برطرف خواهد شد. شریک زندگی شما نیز می تواند در این شرایط کمک حال تان باشد. مدت هاست که می خواهید برای صحبت با فردی پا پیش بگذارید اما جسارت لازم را ندارید. امروز بهترین زمان است تا با او تماس بگیرید وقت یک قرار ملاقات بگذارید. شخصی از راه دور و یا نوزادی در راه است، هرکدام باشد برایتان پر برکت و خوش یمن است. شروعی خوب و خوش را تجربه خواهید کرد. خیلی چیزها در حال تغییر است، شاکر باشید و یادتان نرود که چه راه درازی برای رسیدن به امروز طی کرده اید. مدیتیشن برایتان خوب است.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

 

فال روزانه فردا متولدین خرداد ماه

کارهای روی سرتان ریخته اما سردرگم هستید و نمی دانید از کجا آغاز کنید. فرد دیگری نیز نمی توانند کمکی به شما بکنند اما ناامید نشوید و آنها را رها نکنید. بهتر است با آرامش کافی اول به تمام آنها نگاهی بیاندازید و ببینید که کدامیک ضروری ترند، سپس از آن شروع کنید و پس از تمام شدن به سراغ بعدی بروید. لازم نیست خودتان را خسته کنید، هیچ کس از شما انتظار ندارد. حال که از معشوق تان دور هستید، زمان مناسبی است تا در مورد خود و احساسات تان فکر کنید. خودتان را نادیده نگیرید زیرا احتیاجات شما از مهمترین عوامل در یک رابطه است. یکی از افراد خانواده تان راه موفقیت را پیش می گیرد و شما ثمره‌اش را می بینید. خیلی وقت ها یک تنه دست به کاری می زنید و تا آخر هم پایش میمانید، اگر خودتان نخواهید هیچکس نمی تواند شما را عوض کند. همین استقامت و استواری اعتماد به نفس بالایی به شما داده است.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

 

فال روزانه فردا متولدین تیر ماه

آنچه این روزها ذهن شما را درگیر کرده، رابطه با شریک زندگی تان است. اگر نمی توانید درست تصمیم بگیرید، بد نیست کمی از این رابطه بیرون بیایید و آن را از زاویه دید دیگری نگاه کنید. انتظار یک معجزه ناگهانی نداشته باشید، کمی صبر کنید تا همه چیز به تدریج پیش روند. هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارند کافی است کمی به هر دویتان زمان دهید. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که شما را به آنجا که انتظارش را نداشته اید، خواهد برد. خودتان را برای اتفاقات خوب آماده کنید. به زودی دوستی شما را از بیراهه‌ای به راه می آورد. برای به دست آوردن مالی تلاش می کنید و شانس با شماست. یادآوری خاطره ای شما را به حرکت وا می دارد و سراغ دوستی قدیمی را بالاخره می‌گیرید. شخصی با یک جمله مثل یک قطره اشک از چشمتان می افتد.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

 

فال روزانه فردا متولدین مرداد ماه

علاقه و وفاداری شما به یک دوست شما را در شرایط بدی قرار داده است. او از شما خواسته تا کار سختی را انجام دهید. بهتر است خودتان را در دردسر نیاندازید و تنها اگر راهی برای کمک کردن پیدا کردید، به او پیشنهاد دهید. اگر به هیچ نتیجه ای نیز نرسیده اید، این کار را به زمان دیگری موکول کنید. گاهی این تنها و بهترین کاری است که از شما بر می آید. قبل از هر تصمیم و قول و قراری با فردی، کمی در تنهایی تان فکر کنید و به مشکلاتی که ممکن است پیش پایتان قرار گیرد، بیشتر بیاندیشید. شما شریک خیلی خوبی هستید اما عجولانه تصمیم نگیرید. برای انجام درست کاری باید دقتتان را بالا ببرید تا خودتان را به خوبی ثابت و به اطرافیان قابلیت‌هایتان را نشان بدهید. خودتان را جمع کنید و به کارهایتان نظم و ترتیب بدهید. به خودتان ایمان داشته باشید، هیچکس بهتر از شما برای انجام این کار نیست.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

 

فال روزانه فردا متولدین شهریور ماه

شما مجبور نیستید کاری که دوست ندارید را انجام دهید. گاهی لازم است به جای منطق از احساسات خود کمک بگیرید زیرا بهترین راهنما هستند. اگر احساس می کنید که اطرافیان تان رفتارهای غیرعادی از خود نشان می دهند، آن را به خودتان نسبت ندهید. شما کار خود را ادامه دهید، آنها فردا دوباره به حالت طبیعی خود باز خواهند گشت. فردی ذهن شما را به درگیر کرده است طوری که شب و روز به او می اندیشید، اما قبل از هر اقدامی خوب شرایط را بسنجید. شاید به زمان بیشتری برای دیدن واقعیات احتیاج داشته باشید. برای رسیدن به یک خواسته مشترک از بحث‌های حاشیه‌ای و جانبی کم کنید و حواستان به خواسته اصلی‌تان باشد. در رابطه احساسی‌تان برای کسی تب کنید که برایتان بمیرد نه اینکه خودتان را دستی دستی هلاک و کوچک کنید، دلتان قوی باشد همه چیز بر وفق مراد شما می شود.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

 

 فال روزانه فردا متولدین مهر ماه

امروز فکرهای عجیب و غریبی به سراغتان می آید که شاید نتیجه اتفاق هایی است که در گذشته تجربه یا اطلاعاتی است که اخیرا دریافت کرده اید. بهتر است آنها را نادیده نگیرید و راه خودتان را بروید. تا گذشته را رها نکنید اتفاقات خوب در زندگی تان رخ نخواهد داد. شما به سختی از عادات خود رها می شوید به همین دلیل ایجاد تغییرات برایتان سخت و طاقت فرسا است اما اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید باید ایده های جدید را بپذیرید و راههای مختلف را امتحان کنید. در مورد یک مسئله مالی یا کاری بر سر یک دوراهی قرار گرفته اید و مدتی است که نمی‌دانید چه تصمیمی باید بگیرید، آینده‌نگر باشید و بعد تصمیم گیری کنید. این روزها نگران هستید که مبادا از پس کار مهمی که می خواهید انجام بدهید برنیایید. خرید ملک فعلا امکان پذیر نیست.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

 

 فال روزانه فردا متولدین آبان ماه

خبری از دوستان تان می شنوید که شما را نسبت به اوضاع مالی تان نگران کرده است. شما هدفی را برای خود برگزیده اید که اگر صحت این خبر ثابت شود، به آن نخواهید رسید. اما قبل از هر گونه نگرانی و تصمیم عجولانه، بهتر است در مورد آن خوب تحقیق کنید. به زودی می فهمید که هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد. امروز توانایی این را دارید تا روی دیگران تاثیرات مثبتی بگذارید بنابراین اگر فردی قلب تان را تسخیر کرده است، با او قرار ملاقاتی بگذارید و با کلامتان او را جادو کنید. او نیز از این کار شما در آینده ای نزدیک خوشنود و شکرگزار خواهد بود. افکارتان را نظم ببخشید و مغزتان را از فکرهای بیهوده و گذشته خالی کنید تا بتوانید درست پیش بروید. در مورد نیتتان انتظار نداشتید کارها اینگونه پیش برود. زندگی مثل موج دریاست، بعضی وقت ها بالا و بعضی وقت ها هم پایین هستید.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

 

فال روزانه فردا متولدین آذر ماه

شما فرد اجتماعی هستید اما امروز احساس می کنید که همه چیز دگرگون شده است طوری که از حرف ها و رفتارهای آنها برداشت منفی می کنید و دچار سوتفاهم می شوید. اما نگران نباشید زیرا این شرایط به زودی از بین می رود و شما دوباره به شرایط عادی خود باز خواهید گشت. سعی کنید در کلامی که به زبان می آورید احتیاط کنید زیرا کلمات قدرت فوق العاده ای دارند. بالاخره زمان آن رسیده تا با عشق زندگی تان روزهای خوبی را بگذرانید. این فرصت را از دست ندهید و از آن برای بهبود روابط تان استفاده کنید. بهتر است قبل از هر کاری شرایط را راحت‌تر بپذیرید و بعد برای گذشتن از این مرحله حرکت و اقدام کنید. مراقب آدم های موزی باشید، بعضی ها در فکر سوءاستفاده هستند. موفقیت یکدفعه به دست نمی آید. امیدوار باشید.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

 

 فال روزانه فردا متولدین دی ماه

مدت هاست به دور خود تار تنیده اید اما به زودی این حصار کنار می رود و شما با واقعیت جدیدی رو به رو می شوید. ممکن است حتی برایتان کمی ناامیدی به همراه داشته باشد اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت شما شود. تا جایی که می توانید خوش بین باشید و به روزهای خوب پیش رو بیاندیشید. پس از رد کردن این شرایط روزهای خوشی در انتظارتان خواهد بود بنابراین قدرت تحمل خود را بالا ببرید. دوستی از راه دور به دیدن تان می آید. بهتر است که اتفاقات تلخی که در گذشته بین تان افتاده را رها کنید و بار دیگر به خودتان فرصت دهید. اگر خودتان به تنهایی از پس کاری بر نمی آیید از شخصی کمک بگیرید. به هر طریقی شده سعی کنید ساخت و سازی که در ذهن دارید را شروع کنید، برایتان سود خوبی را ایجاد می کند. شرایط اولیه برای گفتن حرفی فراهم می شود، همسر و یا همراه وفاداری دارید.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

 

فال روزانه فردا متولدین بهمن ماه


امروز ایده های زیاد و خلاقانه ای در سر دارید. حال بهترین زمان است تا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید و از ایده های آنها نیز برای پیشرفت خود کمک بگیرید. مطمئن باشید که اگر این روند را ادامه دهید در محیط کار پیشرفت های چشمگیری خواهید داشت. شما در دام یک رابطه عاطفی افتاده اید که خلاص شدن از آن تقریبا برایتان غیر ممکن است. اما نگران نباشید، اگر چند روز دیگر نیز قدرت خود را بالا ببرید و تحمل کنید، همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. به آینده خوش بین باشید. حکم یا سندی که منتظرش هستید کمی دیگر طول میکشد تا بالاخره به دستتان برسد. نگرانی تان پایان می پذیرید. برای مسئله ای بیش از اندازه حرص و جوش می خورید و خودتان و اطرافیانتان را کلافه و عصبی می کنید. از کاه کوه نسازید هیچکس نمی‌تواند زمان را به عقب برگرداند.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

 

فال روزانه فردا متولدین اسفند ماه

پس از شنیدن حرف هایی، به این فکر می کنید که ارتباط خود را با یکی از دوستان نزدیک تان قطع کنید. حتی برای اثبات حرفایی که دیگران زده اند، به دنبال یک منبع موثق می گردی اما به شما پیشنهاد می کنیم که از بحث های طولانی مدت در مورد این موضوع بپرهیزید. بهتر است این بار عقب نشینی کنید تا سرنوشت خود بهترین اش را برای شما رقم بزند. به زودی مسیر زندگی تان آنجا که انتظارش را ندارید، تغییر خواهد کرد. این تغییر بر شرایط مالی تان نیز موثر خواهد بود. حواستان باشد که این لحظه و آینده تان را خراب نکنید. انجام کار مهمی به شما سپرده می شود، حواستان را جمع کنید و با آن سرسری برخورد نکنید. به شخصی علاقه دارید اما این روزها همش احساس می کنید به جای نزدیک تر شدن به او در حال دورتر شدن هستید.

 

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه

 
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان