آیا پرداخت مستقیم حقوق به نیروهای شرکتی یک قانون است؟ 

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا پرداخت مستقیم حقوق به نیروهای شرکتی یک قانون محسوب می شود، پردلخته شده است.

آیا پرداخت مستقیم حقوق به نیروهای شرکتی یک قانون است؟ 

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا پرداخت مستقیم حقوق به نیروهای شرکتی یک قانون محسوب می شود، پردلخته شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی به وزارت کار و سازمان برنامه و بودجه، حقوق نیروهای شرکتی باید به‌طور مستقیم به خود شخص پرداخت شود.

میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بخشنامه‌ای به وزارت کار و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده است که پرداخت حقوق نیروهای شرکتی باید به‌طور مستقیم به خود شخص باشد.

لطیفی، همچنین درباره ظرفیت‌سنجی کمبود نیروی انسانی رسمی در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، اظهار داشت: بر اساس نیاز واقعی دستگاه‌های خدمات‌رسان از ظرفیت‌های قانونی برای استخدام استفاده می‌شود که فقط در سال گذشته، ۱۲۴ هزار مجوز استخدامی در دستگاه‌های اجرایی صادر شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، تصریح کرد: برای حل مشکلات افرادی که در این مجموعه‌ها فعالیت دارند و هنوز موفق به استخدام رسمی نشده‌اند، شرط سن برای استخدام حذف خواهد شد و بر اساس سنوات خدمت گذشته، شرایط سنی محاسبه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان