آخرین خبر از فیش حقوقی بازنشستگان کارگری و ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از فیش حقوقی بازنشستگان کارگری و ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی پرداخته شده است. 

آخرین خبر از فیش حقوقی بازنشستگان کارگری و ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی

صفحه اقتصاد - فیش حقوقی خرداد ماه 1402 بازنشستگان کارگری هم صادر شده، اما بیست و پنج درصد باقیمانده متناسب‌سازی برای سال 1400 است و نزدیک به بیست و چهار ماه معوقه دارد اما ظاهراً اراده‌ای برای پرداخت این معوقات نیست.

فیش حقوقی خرداد ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان کارگری هم صادر شده، اما بیست و پنج درصد باقیمانده متناسب‌سازی برای سال ۱۴۰۰ است و نزدیک به بیست و چهار ماه معوقه دارد اما ظاهراً اراده‌ای برای پرداخت این معوقات نیست.

بازنشستگان کارگری، از صدور فیش حقوقی خردادماه خود خبر دادند. فیش‌های حقوقی روی سامانه قابل رویت و دریافت است.

سیداحمد حسینی (فعال صنفی بازنشستگان اهواز) در این رابطه می‌گوید: فیش حقوقی خرداد با ماه قبل (اردیبهشت) هیچ فرقی نکرده است؛ در واقع باقیمانده‌ی متناسب‌سازی برای مشمولان اصلاح نشده؛ برای گروهی که قرار بوده مشمول شوند، در خرداد ماه باز هم اصلاحات انجام نگرفته؛ ایرادات طرح را برطرف نکرده‌اند.

این بازنشسته ادامه می‌دهد: بحث مهم دیگر، معوقات متناسب‌سازی است که هنوز تعیین تکلیف نشده است؛ بیست و پنج درصد باقیمانده متناسب‌سازی برای سال 1400 است و نزدیک به بیست و چهار ماه معوقه دارد اما ظاهراً اراده‌ای برای پرداخت این معوقات نیست و توضیحی در این رابطه نداده‌اند.

در روزهای اخیر، تعدادی از بازنشستگان در تماس با ایلنا، در ارتباط با پرداختِ معوقات متناسب‌سازی ابراز نگرانی کردند؛ یک بازنشسته از تماس با 1420خبر داد و گفت: در این تماس به من گفته شد تصمیمی برای پرداخت معوقات گرفته نشده و فعلاً برنامه‌‌ای برای آن نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان