برای اولین بار در جهان انجام شد

هوشمندسازی جاده‌ها توسط مخترعین شرکت اَمینا

مدیرعامل شرکت امینا در یک گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار صفحه اقتصاد، گفت: مهم‌ترین زمینه فعالیت این شرکت در خصوص هوشمندسازی جاده‌هاست شرکت امینا

هوشمندسازی جاده‌ها توسط مخترعین شرکت اَمینا

صفحه اقتصاد - سمیرا عسکری - مدیرعامل شرکت امینا در یک گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار صفحه اقتصاد، گفت: مهم‌ترین زمینه فعالیت این شرکت در خصوص هوشمندسازی جاده‌هاست که برای اولین بار توسط این شرکت اختراع شد و در سال آینده در کشور امارات رونمایی خواهد شد.

امین پیران مدیرعامل شرکت اَمینا با بیان اینکه این شرکت در سال ۱۳۸۷ با زمینه ساخت تابلوهای هوشمند مبتنی بر PLC و پروتکل‌های وایرلس تاسیس شد، اظهار داشت: اصلی‌ترین ماهیت کاری شرکت امینا در حوزه هوشمندسازی جاده‌هاست که برای اولین بار در این شرکت اختراع شد که به صورت آزمایشی در کشور امارات در حال انجام است که در سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود. پس از بهره‌برداری موفق در کشور امارات این کار برای کشورهای اروپایی نیز انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص حوزه صادرات تولیدات و واردات مواد اولیه مصرفی شرکت امینا، بیان کرد: کلیه قطعاتی که توسط این شرکت طراحی و ساخت می‌شود به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌گردد. مواد اولیه موردنیاز این شرکت، کیت‌ها و چیپ‌های الکترونیکی است که باید دارای استانداردهای جهانی باشد. این قطعات پس از اتصال با یکدیگر یک ساختار و یک ماهیت جدید را به وجود می‌آورند که این ساختار جدید در سیستم این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هوشمندسازی جاده‌ها توسط مخترعین شرکت اَمینا

پیران با اشاره به اهداف شرکت در جذب جوانان نخبه و تراز بالای دانشگاهی، گفت: از آنجایی که هدف اصلی شرکت امینا از زمان تاسیس، کارآفرینی برای جوان‌های کشور بوده است، تلاش کردیم تا فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور با تراز علمی بالا را جذب کنیم. با جذب نخبگان دانشگاهی در کنار انتقال آموخته‌های توان علمی خود، از این جوانان هم درس‌های زیادی را آموخته‌ایم. چندین طرح صنعتی ثبت شده در ایران در زمینه هوشمندسازی مبلمان داخلی انجام گرفته است که توسط همین جوانان در شرکت‌های دانش بنیان طراحی شده است.

وی حدود ۲۰۰ گواهینامه از کشورهای اسپانیا، سوئیس، نروژ، انگلستان، کانادا و حتی ایران را به همراه تقدیرنامه‌‌ها از افتخارات این شرکت عنوان کرد. مدیرعامل شرکت امینا در پایان آرزو و پیشنهادی زیبا را برای جوانان ایران، عنوان کرد و افزود: پیشنهادم به جوانان ایرانی این است که فارغ از مشکلات موجود اقتصادی به حواشی توجهی نکنند و برای رسیدن به هدف هیچ‌گاه دلسرد نشوند، بلکه تلاش‌شان را برای آبادانی وطن به کار بگیرند، همانطور که ما با همین نیات جلو آمدیم. برای مدیران همتراز خودم پیشنهاد دارم تا فضا را برای حضور جوانان فارغ‌التحصیل و متخصص در عرصه توسعه اقتصادی باز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان