آیا مالیات از خانه‌ های خالی می تواند بازار مسکن را ساماندهی کند؟

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مالیات از خانه‌ های خالی می تواند بازار مسکن را ساماندهی کند؟ پرداخته شده است.

آیا مالیات از خانه‌ های خالی می تواند بازار مسکن را ساماندهی کند؟

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مالیات از خانه‌ های خالی می تواند بازار مسکن را ساماندهی کند؟ پرداخته شده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه و دریافت مالیات از خانه‌های خالی تنها راه ساماندهی بازار آشفته مسکن است.
کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار داشت: وضعیت بازار مسکن آشفته است. مردم محله به محله و شهر به شهر عقب می‌نشینند و نمی‌توانند اجاره نامه‌های خود را تمدید کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا اجازه می‌دهیم دلالان و افراد سودجو تا این حد در بازار مسکن میدان داری کنند؟ همان طور که درباره خودرو امکان اتصال هر خودرو به یک کد ملی وجود دارد، درباره مسکن هم باید این کار امکان پذیر باشد.

وی با بیان اینکه دریافت مالیات از خانه‌های خالی تنها راه ساماندهی بازار آشفته مسکن است، گفت: اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه و توجه جدی به آن راه برون رفت از بازار آشفته خرید و فروش و سوداگری در حوزه مسکن است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان