امن ترین روش شارژ حساب پی پال در ایران

اگر به دنبال راه حلی جذاب برای خرید ووچر پرفکت مانی و پرداخت پی پال هستید، نوین پرداخت به عنوان پلتفرمی در کنار شماست تا بتوانید امور اعتباری بین المللی خود

امن ترین روش شارژ حساب پی پال در ایران

اگر به دنبال راه حلی جذاب برای خرید ووچر پرفکت مانی و پرداخت پی پال هستید، نوین پرداخت به عنوان پلتفرمی در کنار شماست تا بتوانید امور اعتباری بین المللی خود را به راحتی انجام دهید. نوین پرداخت با ارائه خدمات جذاب و متنوع برای نقد کردن درآمد ارزی به افراد مختلف کمک می‌کند تا حتی بدون در اختیار داشتن حساب بانکی بین المللی هم بتوانند خریدهای اعتباری خارجی خود را به صورت آنی انجام بدهند.

به دنبال راهی برای پرداخت با پی پال هستید؟ می‌خواهید بدانید که بهترین راه حل برای افزایش موجودی و شارژ حساب پی پال چیست؟ در این مقاله قرار است سراغ امن ترین و آنی‌ترین روش شارژ حساب پی پال در ایران برویم. بنابراین از شما درخواست می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پرداخت پی پال، راهی جذاب و آسان برای خرید بین المللی

در ابتدا باید یک حساب PayPal Cash راه اندازی کنید. در مارس 2019، PayPal حساب های PayPal Cash و PayPal Cash Plus را برای شارژ حساب کاربران به صورت عمومی معرفی کرد. این حساب‌ها به عنوان روشی برای شارژ و پرداخت پی پال طراحی شده اند که کاربران می توانند پول خود را در آن ذخیره و در مواقع مورد نیاز استفاده کنند.

برای استفاده از خود پی پال به یکی از این دو حساب نیاز دارید. در صورتی که یک حساب بانکی یا کارت اعتباری/دبیت متصل به حساب خود دارید، می‌توانید به ارسال و دریافت پول ادامه دهید. اما اگر می‌خواهید موجودی پول خود را در PayPal ذخیره کنید، باید یک حساب PayPal Cash یا PayPal Cash Plus داشته باشید.

پی پال به طور خودکار یک حساب نقدی برای تمام حساب های فعال ایجاد شده تا قبل از مارس 2019 باز کرد. اما اگر تازه وارد پی پال شده‌اید، قبل از شروع اضافه کردن موجودی به حساب خود، باید یک حساب نقدی باز کنید.

روش شماره 1: با استفاده از یک حساب بانکی مرتبط، پول را به موجودی خود اضافه کنید

اگر می خواهید موجودی PayPal خود را به صورت آنلاین شارژ کنید، می توانید به چندین گزینه رجوع کنید. برای تکمیل موجودی نقدی PayPal خود با استفاده از حساب بانکی مرتبط، مراحل زیر را باید دنبال کنید:

شما باید حساب بانکی شخصی خود را به حساب PayPal پیوند دهید تا بتوانید این فرآیند را تکمیل کنید. نام موجود در حساب PayPal باید با نام حساب بانکی شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، انتقال بین حساب بانکی فرد و حساب PayPal با شکست مواجه می شود. وارد حساب PayPal خود شوید و روی «انتقال پول» که در زیر موجودی PayPal در صفحه اصلی قرار گرفته است، کلیک کنید. در مرحله بعدی گزینه «افزودن پول به موجودی خودتان» را بایستی انتخاب کنید.

سپس مراحل را تا انتها طی کنید تا از حساب بانکیتان به حساب PayPal خود انتقال دهید. می توانید این کار را با استفاده از بانکداری آنلاین یا با مراجعه به شعبه بانک محلی خود انجام دهید. توجه داشته باشید که حدود 3 تا 5 روز کاری طول می کشد تا پول شما در موجودی PayPal شما بنشیند. در نهایت شما یک ایمیل از PayPal دریافت خواهید کرد تا به شما اطلاع دهد که انتقال کامل شده است.

PayPal هیچ کارمزدی برای این سرویس دریافت نمی کند. با این حال، بانک موردنظرتان ممکن است برای نقل و انتقالات از شما کارمزد دریافت کند. آنچه مهم است در نظر داشته باشید این است که پی پال محدودیت هایی در مقدار پولی که می توانید به حساب خود اضافه کنید دارد که عبارتند از:

  • تا 5000 دلار در روز
  • تا 10000 دلار در هفته
  • تا 20000 دلار در ماه

همچنین قبل از انجام هر گونه پرداختی، با بانک خود چک کنید تا تأیید کنند که این کارمزدها با توجه به شعبه موردنظرتان چقدر است، بنابراین این کار باعث می‌شود تا پس از نقل و انتقال خود دچار غافلگیری نشوید!

استفاده از برنامه pay pal برای شارژ حساب

روش شماره 2: از برنامه PayPal برای افزایش اعتبار استفاده کنید!

یکی دیگر از روش های سریع و کارآمد برای افزودن پول به حساب پی پال، استفاده از اپلیکیشن پی پال است. این اپلیکیشن به طور خاص طراحی شده تا افزایش موجودی PayPal خود را آسان کند! این برنامه هم در اپ استور اپل و هم در گوگل پلی در دسترس است. مراحل شارژ کردن موجودی نقدی PayPal با استفاده از حساب بانکی مرتبط، از طریق برنامه PayPal عبارتند از:

  • برنامه را روی دستگاه خود نصب کنید
  • روی «موجودی PayPal» ضربه بزنید
  • گزینه «افزودن پول» را انتخاب کنید
  • مقدار پولی را که می خواهید به حساب پی پال خود منتقل کنید تأیید کنید.
  • دستورات بعدی را در برنامه دنبال کنید تا انتقال پول خود را نهایی کنید

روش شماره 3: با استفاده از کارت PayPal Cash پول اضافه کنید

این روش به ویژه در صورتی مفید خواهد بود که نمی توانید با استفاده از حساب بانکی خود به حساب PayPal پول اضافه کنید. از طرف دیگر، برای شارژ آنلاین موجودی PayPal خود می‌توانید از کسانی که حساب پی پال دارند مانند دوستان و خانواده خود بخواهید تا از طریق PayPal برایتان پول ارسال کنند.

پول ارسال شده به حساب شما به طور خودکار به موجودی PayPal اضافه می شود. دریافت پول از طریق این راه بسیار آسان است، فقط مطمئن شوید که فرستنده آدرس ایمیل را به حساب PayPal شما ارجاع داده باشد. این موضوع تضمین می کند که پول به موقع و به حساب درست ارسال شده است.

تنها عیب استفاده از این روش این است که هر کسی که برای شما پول می فرستد باید مبلغی را به عنوان هزینه تراکنش بپردازد. زمانی که فرستنده از کارت اعتباری برای انتقال پول به حساب شما استفاده می کند، هزینه تراکنش اعمال می شود. بنابراین اگر فرستنده از خارج از کشور پول را منتقل کند، هزینه های ارسال پول بیشتر خواهد بود.

خدمات حساب پی پال

نوین پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی و شارژ پی پال

اگر به دنبال راه حلی جذاب برای خرید ووچر پرفکت مانی و پرداخت پی پال هستید، نوین پرداخت به عنوان پلتفرمی در کنار شماست تا بتوانید امور اعتباری بین المللی خود را به راحتی انجام دهید. نوین پرداخت با ارائه خدمات جذاب و متنوع برای نقد کردن درآمد ارزی به افراد مختلف کمک می‌کند تا حتی بدون در اختیار داشتن حساب بانکی بین المللی هم بتوانند خریدهای اعتباری خارجی خود را به صورت آنی انجام بدهند.

اگر به دنبال شارژ و افتتاح حساب پی پال خود هستید، می‌توانید با رجوع به نوین پرداخت از مجموعه خدمات ما استفاده کنید. امیدواریم نکاتی که در این مقاله در ارتباط با پرداخت پی پال و شارژ حساب پی پال گفته شد برایتان مفید واقع شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان